۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
نوروز ۹۸ در سیما

هر ساله تلویزیون برای ایام نوروز که یکی از پربیننده‌ترین باکس‌های صداوسیما است، تولیدات جذابی را فراهم می‌کند. تولیدکنندگان برنامه‌ها برای این ایام نهایت سعی و تلاش خود را می‌کنند تا بهترین محتوا را عرضه کنند. امسال نیز به روال سال‌های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

به گزارش ایمنا، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تلویزیون پخش سریال‌های منتوع است که می‌تواند برای ساعاتی خانواده‌ها را دور هم جمع کند. سعید آقاخانی، بهرنگ توفیقی و محمد حسین لطیفی سه کارگردانی هستند که برای نوروز ۹۸ آثاری را آماده کردند و سه شبکه اصلی سیما با این آثار مهمان خانه‌های شما می‌شوند هر چند که هر ساله تا لحظات آخر صدا و سیما تغییراتی را اعمال می‌کند اما تا امروز اثر این سه کارگردان برای نوروز اعلام شده است.

در این گزارش به معرفی سریال‌های نوروز ۹۸ می‌پردازیم که در ادامه می‌خوانید:

شبک یک سیما/ سریال تلویزیونی «ن.خ»

«ن. خ» مجموعه تلویزیونی شبکه یک سیما در نوروز ۹۸ است که به کارگردانی سعید آقاخانی تولید خواهد شد و تهیه‌کنندگی آن را مهدی فرجی برعهده گرفته است.

سریال تلویزیونی «ن. خ» در ژانر طنز با بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نعیمه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت در ایام نوروز ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

آخرین کار نوروزی سعید آقاخانی در تلویزیون به مجموعه «بیمار استاندارد» برمی‌گردد که نوروز ۹۵ از تلویزیون و شبکه یک سیما به روی آنتن رفت. این سریال از آن دست مجموعه‌هایی بود که شبکه‌ پخش‌کننده آن در دقیقه ۹۰ تغییر کرد.

«بیمار استاندارد» سعید آقاخانی که در ژانر طنز قرار می‌گرفت، با بازی بابک حمیدیان، جواد عزتی، اصغر سمسارزاده، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ‌شاهی، هومن حاجی‌عبدللهی و حسین محب‌اهری، نتوانست آن‌طور که باید در جذب مخاطبان موفق باشد؛ البته این کارگردان پس از این سریال، مجموعه‌ «شب عید» را هم برای تلویزیون ساخت اما با این سریال نیز نتواست تجربه شیرین سریال‌های دزد و پلیس، زن‌بابا و خوش‌نشین‌ها را تکرار کند.


شبکه دو سیما/ سریال تلویزیونی ساده دلان
پس از همکاری حامد عنقا با بهرنگ توفیقی در سریال «پدر»، این دو نوروز ۹۸ با مجموعه «ساده دلان» مهمان خانه‌های مردم می‌شوند. این سریال همانند سریال‌های سال‌های گذشته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.

مجموعه «پدر» آخرین پروژه مشترک بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در تلویزیون بوده است که در ایام تابستان ۹۷ از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

بهرنگ توفیقی پیش از این سریال «عقیق» و «زیر پای مادر» را برای تلویزیون ساخته است. مجموعه‌ «زیر پای مادر» این کارگردان که رمضان ۹۶ به روی آنتن رفت، با حاشیه‌های مختلفی از قبیل ممیزی و تغییر خط پایانی قصه مواجه شد.

شبکه سه سیما/ سریال تلویزیونی «مرّ قانون»

سریال تلویزیونی «مرّ قانون» به کارگردانی مشترک محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده شنبه (۸ دی ماه) در اولین لوکیشن خود در مجتمع فنی سعادت‌آباد کلید خورد و برای نوروز ۹۸ در ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۵ قسمت توسط مهران مهام تهیه می‌شود که امیرعباس پیام و مهدی روشن روان فیلمنامه آن را نگارش کرده‌اند.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و ... در این سریال بازی می‌کنند.

«وفا» یکی از سریال‌های ماندگاری بود که نوروز ۸۵ به کارگردانی محمدحسین لطیفی از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت. لطیفی مجموعه‌ طنز «دودکش» را هم در ایام رمضان به روی آنتن برد؛ سریالی که با اقبال خوبی از سوی مخاطب روبه‌رو شد. فصل جدید این سریال نیز با عنوان «پادری» به روی آنتن رفت. آخرین مجموعه‌ی محمدحسن لطیفی «سر دلبران» نام داشت که رمضان ۹۷ از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت. این کارگردان همچنین مجموعه «شبی با عبدی» را کارگردانی می‌کند.

کد خبر 369499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.