آماده‌سازی "ورزشگاه امین" برای اسکان اضطراری در ایام نوروز

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: ورزشگاه امین در منطقه شش شهرداری اصفهان و در جنوبی‌ترین نقطه شهر برای اسکان اضطراری گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این ورزشگاه با دارا بودن سه زمین ورزشی در یک سالن ظرفیت اسکان ۶۰۰ تا ۷۰۰ مسافر دارد.

وی افزود: در این خصوص جلسه‌ای با حضور آتش‌نشانی، نماینده اورژانس، نماینده پلیس راهور و نیروی انتظامی برگزار شد تا تمهیدات لازم از جمله ملاحظات ترافیکی و حفظ ایمنی و امنیت مسافران در این ورزشگاه پیش‌بینی شود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه امکانات لازم برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت مناسب ورزشگاه امین ظرفیت برپایی چادر وجود دارد، همچنین تمهیداتی به منظور پهن کردن فرش و در اختیار گذاشتن پتو اندیشیده شده است.

برکت در مورد ستاد تسهیلات و هدایت مسافران در منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: ستاد هدایت در نزدیکی پل شهدای صفه و در ورودی جنوب شهر اصفهان مستقر می‌شود؛ راهنماهای ستاد هدایت در سه شیفت کاری نقشه‌های شهر و اطلاعات آثار باستانی شهر و مکان‌های اسکان و برنامه‌های عیدانه را در اختیار مسافران و شهروندان قرار می‌دهند.

کد خبر 369487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.