افزایش ساعت کاری بازارهای کوثر شهرداری در آستانه نوروز

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان ساعت کاری بازارهای روز کوثر از ۱۵ تا ۲۹ اسفندماه سال‌جاری از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۲:۳۰ به صورت یکسره خواهد بود.

ایرج حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: نظارت بر نحوه کار بازارهای روز کوثر از لحاظ بهداشت، قیمت‌ها و دیگر مسائل به صورت روزانه انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هر ساعت از روز بدون نگرانی و اتلاف وقت به این بازارها مراجعه کرده و علاوه بر میوه و تره بار، دیگر اقلام مورد نیاز خود را نیز تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان در طول سال‌های گذشته توانسته با نظارت و گسترش بازارهای روز در مناطق مختلف شهری، توزیع کالای مورد نیاز خانوار را با کیفیت مناسب و به نرخ تضمین شده گسترش دهد تا مشتری‌مداری، حفظ حقوق مصرف کننده و حمایت از تولید کننده را با ابزار حذف واسطه‌ها جامه عمل بپوشاند.

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان با بیان اینکه جهت اطمینان خاطر شهروندان و جلوگیری از هرگونه مشکل در امر توزیع و بهداشت در تمامی بازارهای کوثر ناظران بهداشتی و دامپزشک مقیم مستقر هستند گفت: پرتقال و سیب با کیفیت مطلوب و قیمت مصوب دولت از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال‌جاری لغایت ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ در بازارهای روز شهرداری اصفهان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: بازارهای روز کوثر در طول ایام نوروز ۹۸ به غیر از روز اول و سیزدهم نوروز آماده سرویس دهی به شهروندان است.

کد خبر 369483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.