سامانه ایرزروینگ رونمایی می‌شود/ سامانه‌ای برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: سامانه رزرو محل اسکان به نام "ایرزروینگ" برای رفاه حال گردشگران و اسکان مناسب در اصفهان راه‌اندازی و رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، حسین امیری در جمع اعضای کمیته هدایت و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه انتخاب محل اقامت از نخستین دغدغه‌های هر گردشگر در سفر است، اظهار کرد: گردشگران در زمان ورود به شهر خواهان اسکان در محل مناسبی هستند، در صورتی که در بسیاری از مواقع با شهر مقصد و شرایط حاکم بر آن شهر آشنایی ندارند و در نتیجه باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا گردشگران بتواند به سهولت محل اقامت مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنند.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ایجاد یک سامانه نرم‌افزاری مطمئن و کارآمد در زمینه رزرو منازل استیجاری و مراکز اقامت موقت به گردشگران کمک می‌کند تا به راحتی محلی مناسب و مطمئن را برای اقامت خود در شهر مقصد انتخاب کنند افزود: سامانه رزرو منازل استیجاری به نام " ایرزروینگ " برای رفاه حال گردشگران و اسکان مناسب در اصفهان به نشانی Ereserving.com راه‌اندازی می شود که در این سامانه امکان رزرو اینترنتی منازل برای گردشگران فراهم شده است.

امیری با اشاره به اینکه سامانه ایرزروینگ توسط سازمان فاوا شهرداری اصفهان طراحی و تولید شده و پشتیبانی از این نرم افزار نیز بر عهده این سازمان خواهد بود خاطرنشان کرد: خدمات این سامانه شامل ثبت مراکز اقامتی، ارزیابی مراکز، انتشار اطلاعات مراکز اقامتی، انجام فرآیند رزور، پرداخت هزینه‌ها و تحویل اقامتگاه به گردشگران و سپس تحویل آن به مالک است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: گردشگرانی که قصد سفر به اصفهان دارند می‌توانند با مراجعه به این سامانه منزل موردنظر خود را با توجه به عکس، قیمت و مشخصات بارگذاری شده در سامانه انتخاب کنند و به هنگام ورود به شهر با خیال آسوده به اقامتگاه خود مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه هتل‌ها و مهمانپذیرهای سطح شهر و خانه‌های مسافر به عنوان مراکز رسمی اقامتی، سامانه مختص خود را دارند، گفت: اطلاعات هتل‌ها و مهمانپذیرها در سامانه ایرزروینگ لینک شده است و گردشگران می‌توانند از ظرفیت‌های خالی این مراکز، قیمت‌ها و سایر اطلاعات آن‌ها نیز مطلع شوند و اطلاعات مدارس و مراکز آموزش و پرورش هم در این سامانه قابل مشاهده است.

امیری با بیان اینکه ایجاد این سامانه تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت مدیریت شهری خواهد داشت خاطرنشان کرد: با استفاده از این سامانه نرم افزاری می‌توان وضعیت تردد، ایمنی و ارائه خدمات شهری به گردشگران را به نحوه مطلوبتری برنامه ریزی و از ایجاد هرج و مرج و ازدحام جلوگیری کرد.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه استفاده از سامانه ایرزروینگ وضعیت اسکان گردشگران در شهر را مشخص می‌کند، افزود: از مزایای این سامانه نظارت مؤثر و مستقیم مراجع ذیربط مانند سازمان میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، اداره اماکن و دستگاه قضا بر وضعیت اسکان گردشگران است.

وی با بیان اینکه با ایجاد این سامانه مالکان نیز با خیال آسوده منازل خود را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند، افزود: شهروندانی که قصد دارند منازل خود را به صورت استیجاری در اختیار مسافران قرار دهند می‌توانند به نزدیک‌ترین مشاور املاک مجاز که مورد تأیید اتحادیه دفاتر مشاوران املاک اصفهان است مراجعه کنند.

امیری با بیان اینکه لیست مشاوران املاک‌ مجاز در سامانه ایرزروینگ قابل مشاهده است تصریح کرد: با مراجعه شهروندان، مشاوران املاک از منازل مورد نظر بازدید می‌کنند و پس از مشخص شدن قیمت اجاره، عکس و مشخصات منزل با نظارت مراجع ذیربط در سامانه بارگذاری می‌شود و گردشگران می‌توانند منازل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه به زودی از سامانه ایرزروینگ با حضور شهردار اصفهان رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: خدمات موجود در سامانه‌ تحت وب از طریق نسخه موبایل نیز قابل ارائه است و کاربران می‌توانند ازطریق تلفن همراه نیز از خدمات این سامانه بهرمند شوند.

کد خبر 369482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.