پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت مجموعه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت۴۰ درصدی ساخت مجموعه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در این منطقه خبر داد و گفت: این مجموعه در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: امروزه زنان در عرصه کار و تولیدات از جایگاه به سزایی برخوردار هستند و به همین دلیل شهرداری منطقه ۱۲ با طراحی و جانمایی مناسب اقدام به ساخت مرکزی برای آموزش‌های مهارتی ویژه زنان سرپرست خانوار در این منطقه کرده است.

وی با بیان اینکه پروژه مجموعه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به متراژ ۳۲۵ مترمربع در حال ساخت است، افزود: این پروژه تاکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این منطقه در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار در چند ماه گذشته دو نمایشگاه ویژه فروش کالای ایرانی و دستاوردهای زنان سرپرست خانوار برپا کرده و راه را برای عرضه محصولات این زنان در بازار کار هموار ساخته است.

وی از افتتاح مجموعه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در نیمه نخست سال ۹۸ خبر داد و اظهارکرد: منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در تلاش است با اتمام این پروژه در کمترین زمان ممکن، بتواند آغازگر آموزش‌های مدرن کسب درآمد برای این زنان باشد.

کد خبر 369481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.