شاکر: با یک دفاع خوب نتیجه مناسبی گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال الزوراء عراق گفت: ذوب آهن بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما ما با دفاع خوب توانستیم یک نتیجه مناسب بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حکیم شاکر پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری، اظهار کرد: همان‌طور که می‌دانید دوره سختی را پشت‌سر گذاشتیم؛ دوره آمادگی روانی برای بازیکنان گذاشتیم.

وی ادامه داد: ذوب آهن بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما ما با دفاع خوب توانستیم یک نتیجه مناسب بگیریم.

شاکر در پاسخ به این سوال که آیا از ابتدا قصد داشته‌اند مقابل ذوب آهن ایران تدافعی بازی کنند یا نحوه بازی ذوب آهن ایران باعث شد به لاک دفاعی بروید، تصریح کرد: در ابتدا تکنیک انتخابی ما در بازی باعث شد ذوب آهن برای گل زدن تلاش کند و تلاش زیادی انجام دهد؛ دروازه‌بان ما امروز عملکرد درخشانی داشت و در بازی‌های آینده سعی می‌کنیم تا از تمام بازیکنان تیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال الزوراء عراق در پاسخ به اینکه آیا هواداران شما از عراق آمده بودند یا در ایران حضور داشتند، گفت: هواداران ما به دو گروه تقسیم می‌شدند که بیشتر آن‌ها از عراق آمده بودند، دو همسایه هستیم و مرز مشترک داریم و آمدن هواداران ما به ایران کار مشکلی نیست.

وی اضافه کرد: تعداد کمتری از هواداران امروز بازی، ایرانی بودند. این تعداد هواداران واقعی ما نیست و زمانی که ذوب آهن به عراق بیاید تعداد هوادارن واقعی ما را خواهند دید.

شاکر اظهار کرد: همان‌طور که می‌دانید یک بازی خط و مشی خودش را دارد؛ برای هر بازی استراتژی دیگری خواهیم داشت و تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

کد خبر 369438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.