۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
نمایشگاهی برای تکریم عزت نفس

نمایشگاه فروش و عرضه محصولات مددجویان استان اصفهان در چهلستون برپا است، مدیر کل کمیته امداد هدف این نمایشگاه را توانمندسازی و نکریم عزت نفس مددجویان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در محل چهلستون اصفهان برپا است.

این نمایشگاه به مددجویان این امکان را داده تا محصولات تولیدی خود را عرضه و به فروش برسانند.

محمدرضا متین‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایش میزان توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد دانست و اظهار کرد: مهارت‌آموزی در گام نخست در دستور کار است تا بتوانند با استفاده از مهارت‌های خود نسبت به درآمدزایی نیز اقدام کنند.

وی با اشاره به آمار اشتغال کمیته امداد، تصریح کرد: در سال جاری ۹۵ میلیارد تومان تسهیلات به خانواده‌های مددجو تقدیم شده، ۱۰ هزار نفر توسط کمیته آموزش دیدند و پنج هزار شغل ایجاد شده است و در مجموع هفت هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: همچنین حدود ۷۵۰ نفر با معرفی به موسسات دیگر سرکار رفته‌اند.

وی افزود: ایجاد کردن یک شغل موفق کار آسانی نیست؛ در موسسات ایجاد اشتغال مانند اداره کار و غیره، کمیته امداد امام خمینی (ره) جزء موفق‌ترین‌ها است و رتبه اول را در ایجاد شغل موفق و پایدار در استان اصفهان دارد.

کد خبر 369427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.