اجرای بیش از ۲۰ پروژه داوطلبی هلال احمر اصفهان در بهمن ماه

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای بیش از ۲۰ پروژه داوطلبانه در راستای کمک به محرومین و دستگیری از نیازمندان جامعه در بهمن ماه سال جاری خبر داد .

به گزارش  ایمنا، علی محمد هاشمی با اشاره به اجرای بیش از ۲۰ پروژه داوطلبی به وسیله جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بهمن ماه امسال اظهار کرد: این پروژه ها که به همت و با مشارکت داوطلبان و خیرین در شعب سراسر استان اصفهان در قالب کمک‌های حمایتی و معیشتی و به منظور رفع مشکلات اقشار محروم به ویژه بیماران نیازمند به اجرا در آمده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل اهدای هزینه دارو و درمان، اهدای کمک جهیزیه، ویزیت رایگان توسط پزشکان داوطلب، تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی، اهدای هزینه تحصیل مددجویان، اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی، برپایی ایستگاه سلامت، توانمندسازی زنان بی سرپرست و بد سرپرست، توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان و اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم، اهدای پوشاک، پروژه‌های کار آفرینی و سایر پروژه‌های حمایتی بوده است.

محمدهاشمی یادآور شد: با اجرای پروژه‌های داوطلبی یاد شده بیش از  هشت هزار و ۴۰۰ مددجو از خدمات این پروژه‌ها بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به مشارکت فعال خیران و داوطلبان در اجرای طرح های ملی نوروزی جمعیت هلال احمر استان از جمله "طرح فرشتگان رحمت" تصریح کرد : این طرح نیز ازجمله طرح هایی است که در ایام پایانی سال و به منظور کمک به خانواده های نیازمند مناطق  کمتر برخوردار روستایی و شهری به ویژه کودکان و  زنان بی سرپرست و بد سرپرست، خانواده زندانیان، بیماران وزنان سرپرست خانوار اجرا می‌شود.

کد خبر 369421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.