پیک بهداشت اومد

کسی که میاد زباله‌ها را میبره اسمش پیک بهداشت است. چطوری دلمون راضی میشه بگیم آشغالی. این عزیزان خیلی زحمت می‌کشند برای اینکه نون حلال ببرن سر سفره خانواده شون. به خدا که بوسیدن دستشون واجبه. در کشورهای خارجی ایشان را مهندس بهداشت صدا می‌زنند.

فقیهه سلطانی، بازیگر سینما و تئاتر، با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش فضای متفاوتی ایجاد کرده و نوشته است:

کسی که میاد زباله‌ها را میبره اسمش پیک بهداشت است. چطوری دلمون راضی میشه بگیم آشغالی. این عزیزان خیلی زحمت می‌کشند برای اینکه نون حلال ببرن سر سفره خانواده شون. به خدا که بوسیدن دستشون واجبه. در کشورهای خارجی ایشان را مهندس بهداشت صدا می‌زنند، ٣٠ میلیون حقوق میدن و با ۱۵ سال کار بازنشسته می‌کنند. از این به بعد بگید پیک بهداشت. بیایید این نام را به خاطر عزت و احترام این عزیزان جا بندازیم.

پیک بهداشت اومد، پیک بهداشت رفت، چقدر زیباست.

در روحیه خودمون هم اثر مثبت میگذاره.

 شیخ حمید محمدی.

نیلوفر امینی فر، مجری مطرح و پرحاشیه تلویزیون با قرار دادن این عکس در اینستاگرامش اینگونه توضیح داده است:

به شانه‌های سست باد منم که تکیه داده‌ام

به این دو چشم بی گناه عذاب گریه داده‌ام

منم که از کوه خودم همیشه کاه ساختم

برگ برنده داشتم ولی همیشه باختم

من از تمام آسمان به یک ستاره دلخوشم

 تویی که طول می‌کشی منم که وقت می‌کشم

نگاه کن صداقتم اسیر صد فریب شد

دل من از هرچه که بود همیشه بی نصیب شد

افشین مقدم

افتخار همراهی و اجرا در جشن رونمایی کتاب جام جوانی، جناب افشین مقدم در کنار مادر عزیزتر از جانم و سایر دوستان هنرمندم و البته چون مشغول اجرا بودم فرصت عکاسی با سایر دست به قلمان خوش سابقه حاضر در محل را نداشتم.

 به هر حال تمام شد. با دعا برای همه هنرمندانی که بی صدا و درونگرا خلق می‌کنند و شنیده و دیده نمی‌شوند و موفق‌تر باشند آنها که علیرغم همه سختی‌ها و مشقات، باز بال می‌زنند و اوج می‌گیرند.

 یا علی

هدی زین العابدین که امسال با فیلم سمفونی نهم در جشنواره سی و هفتم حضور داشت،

با پست کردن این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

رویاهات که محدود شد، زندگیت محدود میشه.

 زندگیت که محدود شد به کم قانع میشی. به کم که قانع شدی، دیگه هیچ اتفاق جدیدی تو زندگیت نمی افته. 

بعد از حواشی به وجود آمده برای رأی گیری بهترین برنامه‌های تلویزیونی، محسن تنابنده با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود آورده است:

 تو شرایطی نبودم که پست بزارم، ولی مگه میذارن.

 تعداد آرای دو سریال را ببینید، دقیق اندازه هم! این آمار را هفته پیش روزنامه جام جم زده و البته اضافه کرده پایتخت ۳۰ درصد و عمارت ۲۳ درصد. لطف مردم نه یک بار بلکه بارها شامل حال پایتخت شده. اهالی پایتخت هم همیشه به احترام مردم تلاش کردند. پس دست از تلاش مذبوحانه بردارید و اجازه بدین مردم خودشان انتخاب کنند.

 با احترام به عوامل گروه بانوی عمارت. 

بهاره افشاری، بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون، با قرار دادن عکسی از خود در اینستا گرامش اینگونه نوشته است:

این روزها اینجوری شده که وقتی می‌خواهیم راجع به کسی و چیزی نظر بدیم، سیاه و سفید مطلق میشیم. یا میگیم او یک فرشته بود یا او یک فرشته نبود. من حق میدم که کسانی که نمی‌شناسند نظراتشان راجع به همدیگر اینجوری باشه. شاید هم محق باشند یا بعدترها بفهمند نیستند و اشتباه کردن. اما وقتی بحث رفاقت بشه، بحث نون و نمک بشه، بحث این باشه که شما یه قسمتی از زندگیت یا موفقیت را مدیون یک کسی یا چیزی باشی، فرق میکنه. این یعنی قضاوت. اینجور موقع ها برو جلو آینه بگو آیا تو چنان که می‌نمایی هستی؟ به خودت بگو همه بدن، همه اشتباهیان، همه دشمنن، اما تو قضاوت نکن. تو خوب باش، تو یک فرشته باش. من سعی می‌کنم اینجوری زندگی کنم.

کد خبر 369417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.