شائبه دخالت سیاسی کمیته امداد در برخی مسائل باید از بین برود

استاندار اصفهان تاکید کرد: باید تمام هم و غم کمیته امداد امام خمینی(ره) برای کمک به مددجویان، مستضعفان و محرومان باشد و تلاش شود که شائبه دخالت کمیته امداد در مسائل سیاسی از بین برود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان با ایشان به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: کمیته امداد که مزین شده به نام حضرت امام خمینی، قداست خاصی دارد و این امر مسئولیت مدیران این بخش را بیشتر می کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در کنار این مسئولیت بعد عرفانی و معنوی اقدامات هم مهم است، افزود: مسئولان باید در این خصوص انقلابی کار کنند و پیشنهاد می شود که صرفاً کمک های مالی خیرین مطرح نباشد، بلکه از فکر و ایده آن ها هم استفاده بهینه شود.

رضایی با اشاره به اینکه اعتقاد دارم هرکس شغل ایجاد کند قهرمان ملی است، افزود: در شرایط امروز مهمترین کار ایجاد اشتغال است و در این زمینه باید برنامه ریزی های علمی صورت گیرد و از روش های سنتی دور شویم.

وی خواستار برگزاری جلسات با شهرک علمی و تحقیقاتی و مراکز علمی و استفاده از روش های نوین در برنامه ها شد و افزود: کسب و کارهای خانگی و یا ایجاد تعاونی ها، ظرفیت و پتانسیل خوبی برای کمیته امداد است و می تواند در تولید و ایجاد شغل یاری دهنده باشد.

استاندار اصفهان خواستار پیگیری های لازم از سوی کمیته امداد امام خمینی در خصوص ایجاد مسکن برای محرومان و مددجویان با همکاری بنیادانقلاب اسلامی شد و افزود: مدیریت استان همکاری های لازم را در این خصوص خواهد کرد.

مدیرارشد استان با بیان اینکه نباید شائبه دخالت سیاسی کمیته امداد در برخی مسائل وجود داشته باشد، افزود: باید تمام هم و غم کمیته امداد امام خمینی(ره) برای کمک به مددجویان و مستضعفان و محرومان باشد و تلاش شود که شائبه دخالت کمیته امداد در مسائل سیاسی از بین برود؛ چرا که وظیفه ما خدمت به مردم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارش فعالیت های این کمیته، کمک‌های دولت در حمایت از کمیته امداد را قابل تحسین خواند.

کد خبر 369414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.