"بالش‌ها" بجای "کلاه قرمزی" روی آنتن نمی‌رود

کارگردان مجموعه تلوزیونی محله گل و بلبل از پخش مجموعه بالش ها در ۱۵ قسمت در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش ایمنا، با نزدیک شدن به ایام عید و تعطیلات نوروزی و این که مخاطبان طبق عادت هر ساله منتظر دیدن برنامه "کلاه قرمزی " از شبکه دو سیما هستند، چند روز است که در فضای رسانه‌ها خبر از جابه جایی این مجموعه با مجموعه عروسکی دیگری به کارگردانی احمد دویشعلی‌پور شده است.

او گفت: تا جایی که من اطلاع دارم، قرار نیست مجموعه "بالش‌ها " بجای مجموعه "کلاه قرمزی " روی آنتن برود. ما در حال حاضر مجموعه "محله گل و بلبل " را روی آنتن داریم، اما چون برنامه‌های نوروزی در تلویزیون ویژه می‌شود، شبکه دو "بالش‌ها " را بجای "محله گل و بلبل " در  ۱۵ قسمت پخش می‌کند.

درویشعلی پور درباره تغییرات احتمالی این مجموعه برای پخش از تلویزیون بیان کرد: فعلا چیزی اعلام نشده و چیزی به عنوان تغییرات از ما نخواستند.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که استفاده از محصولات شبکه نمایش خانگی در تلویزیون چه تاثیری می‌تواند بر مخاطب داشته باشد، اظهار کرد: برد تلویزیون بسیار بیشتر است و پرتیراژترین محصول شبکه نمایش خانگی نسبت به مخاطب تلویزیون قابل مقایسه نیست. در مناطق محروم بچه‌ها دسترسی به محصولات شبکه نمایش خانگی ندارند و این اتفاق که محصولات شبکه نمایش خانگی از تلویزیون پخش شوند باعث می‌شود تا آن‌ها نیز بتوانند از محصولات استفاده کنند.

وی همچنین در ادامه درباره تولید "محله گل و بلبل ۳" توضیح داد: "محله گل و بلبل ۳" را تولید کردیم و تاکنون ۴۵ قسمت از آن روی آنتن رفته است و باقی پس از تعطیلات نوروز  پخش می‌شود. این مجموعه در ۱۰۰ قسمت تولید شده است. روند قصه در فصل سوم بسیار جذاب است و قول می‌دهم مخاطبان با اتفاقات هیجان‌انگیزی مواجه می‌شوند.

درویشعلی‌پور افزود: ما در این مجموعه یک قصه اصلی داریم که تقابل ملکه سایه‌ها با اهالی محله است و در این روند قصه‌های کوچک دیگری نیز داریم که قصه اصلی هرچه به پایان نزدیک‌تر می‌شود هیجان انگیزتر است و مخاطب دوست دارد بداند نتیجه چه می‌شود. هرچه جلوتر می‌رویم بازیگران دیگری به مجموعه افزوده می‌شوند.

منبع: هنرآنلاین

کد خبر 369407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.