رونمایی از ۸۵ اثر نویسندگان شهرضا

شهرضا - رییس اداره کتابخانه‌های شهرضا گفت: ۸۵ اثر از نویسندگان این شهرستان در سومین همایش "فروغ صبح دانایی" رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، فاطمه پورخاقان ظهر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران،  خاطرنشان کرد: سومین همایش "فروغ صبح دانایی" باهدف رونمایی از آثار نویسندگان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در نخستین و دومین همایش‌ فروغ صبح دانایی به ترتیب از ۵۰ و ۴۰ اثر نویسندگان شهرضا رونمایی شد و در سومین مرحله از این همایش‌ها از ۸۵ اثر از ۴۲ نویسنده این شهرستان رونمایی می‌شود که ۳۴ نفر از این نویسندگان مرد و هشت نفر زن هستند.

رییس اداره کتابخانه‌های شهرضا با اشاره به تشکیل گنجینه آثار مفاخر و نویسندگان این شهرستان، یادآور شد: در حال حاضر در این گنجینه، ۴۹۶ جلد کتاب از ۳۰۷ نویسنده نگهداری می‌شود که ۲۵۵ نفر از آنان مرد و ۵۲ نفر زن هستند.

پورخاقان از اهدای شش هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های این شهرستان توسط مردم شهرضا خبر داد و اظهار کرد: تا کنون پنج کتابخانه نهادی و شش کتابخانه مشارکتی در شهرستان ساخته شده که زیربنای آن‌ها شش هزار و ۶۲۱ مترمربع است.

به گزارش ایمنا، همایش فروغ صبح دانایی(۳) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در سالن شهید رجایی فرمانداری شهرضا برگزار می‌شود.

کد خبر 369385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.