فولادشهر امروز منتظر شماست

صد و پنجاهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " فولادشهر امروز منتظر شماست" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به دیدار امروز تیم های ذوب آهن و الزوراء عراق از مرحله رفت گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فولادشهر دارد. ذوب آهن در شرایطی به مصاف این تیم عراقی می‌رود که از کمبود مهره به خصوص در فاز هجومی مواجه است و فشردگی مسابقات لیگ نیز خستگی مضاعفی بر این تیم وارد ساخته اما ذوب آهن برای صعود نیاز به شکست الزورا دارد.

"منصوریان صبح تا شب وقت می‌گذارد"دیگر تیتر مهم صفحه نخست این رسانه الکترونیک است به نقل از قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم ذوب آهن مطرح شده که وی از تلاش‌های شبانه‌روزی منصوریان سخن به میان آورده و می‌گوید: سرمربی ذوب آهن تمام تلاش خود را برای تیم می‌کند و این ما بازیکنان هستیم که نتوانستیم خواسته‌های مربی را به خوبی انجام دهیم ضمن آنکه تیم امسال شرایط مالی مناسبی ندارد اما تلاش خواهیم کرد تا جایگاه خود را در لیگ بهتر کرده و از مرحله گروهی نیز صعود کنیم.

"از عملکرد و آمادگی خودم رضایت دارم" عنوان دیگر  صد و پنجاهمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که به صحبت‌های خالد شفیعی، مدافع تیم سپاهان که در نیم فصل دوم هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشد اشاره داشته و به نقل از این بازیکن عنوان می‌کند که خالد آمادگی مناسبی داشته و حضور خود در زمین را منوط به نظر مربیان تیم می‌داند. "عماد رضا هدایتگر جوانان عراق می‌شود" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 369382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.