پیگیر تصویب سند زیست بومی تالاب گاوخونی هستم

سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان در خصوص آخرین وضعیت تصویب سند زیست بومی تالاب گاوخونی گفت: در روزهای آتی پیگر تصویب نهایی این سند در شورای عالی استان خواهم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حسن قاضی عسگر صبح امروز - دوشنبه ۱۳ اسفند- در حاشیه آیین رونمایی از سامانه پایش برخط تالاب بین‌المللی گاوخونی با بیان اینکه در شرایط سخت و درگیر یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم، اظهار کرد: باید حساب شده عمل کرد، در غیر این صورت وقت جبران نخواهیم داشت؛ بروکراسی اداری از چالش‌هایی است که امروز در شرایط حاد قرار دارد و باید هر چه زودتر مدیریت شود.

وی با بیان اینکه در حوزه محیط زیست باید پدرانه، دلسوزانه و آینده نگر عمل کنیم، افزود: توسعه صنایع سبز برای توسعه پایدار امری ضروری است و از سویی نیز باید نسبت به جذب سرمایه‌گذار و برداشتن موانع سرمایه‌گذاری توجه بیشتری داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با اشاره به وضعت خشکی زاینده رود، گفت: آنچه امروز با آن درگیر هستیم، نتیجه سوء مدیریت در حوزه محیط زیست طی چهل سال گذشته است و از سوی دیگر استان با تغییر اقلیم زودرس مواجه شده است .

وی گفت: با گذشت یک سال از تشکیل کارگروه سازگاری با کم آبی هنوز برخی سازمان ها و ادارات استان راهکارهای خود را ارائه نکردند و انتظار می رود زودتر اقدام کنند.

قاضی عسگر همچنین به طرح انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سرمایه‌گذاران خوبی در این زمینه اعلام همکاری کردند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی براینکه آیا سند زیست بومی تالاب گاوخونی تا پایان سال جاری به تصویب می رسد یا خیر، اظهار کرد: در روزهای آتی پیگر تصویب نهایی سند زیست بومی تالاب بین المللی گاوخونی در شورای عالی استان خواهم بود.

کد خبر 369376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.