برگزاری ویژه برنامه «نهال آرزو» در منطقه ۱۰

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه روز درختکاری به یاد شهدای مدافع حریم امنیت جمهوری اسلامی ایران با عنوان «هر نهال یک امید» در این منطقه خبر داد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آیین درختکاری یادبود مدافعان حریم امنیت انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه ۹۷ ساعت ۱۵ در پارک لاله، محوطه پرچم برگزار می‌شود.

وی افزود: در ویژه برنامه روز درختکاری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به یاد شهیدان حریم امنیت جمهوری اسلامی ایران «شهید امید اکبری» و«شهید مرتضی فاضل» نهالی سبز کاشته می‌شود تا برای آیندگان یادگار بماند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تأکید کرد: در این برنامه که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و همکاری معاونت خدمات شهری منطقه برگزار می‌شود، آیتم‌های مختلفی همچون سخنرانی، نمایش، نمایشگاه گل و کارگاه‌های کودک از قبیل رنگ‌آمیزی گلدان و کاردستی برنامه‌ریزی شده است.

وی از شهروندان ساکن در این منطقه که برای دریافت نهال رایگان ثبت نام کرده‌اند در خواست کرد: از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه سال جاری صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعداز ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به مجتمع تجاری اداری میثم مراجعه کند.

شهبازی با بیان اینکه ویژه برنامه روز درختکاری با عنوان «نهال آرزو» روز سه شنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۹:۳۰ صبح در باغ طلوع برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه که با حضور بیش از ۴۰۰ دانش آموز مقطع متوسطه برگزار می‌شود، آموزش‌هایی در خصوص حفظ و حفاظت از محیط زیست ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه «نهال آرزو» با هدف فرهنگ‌سازی برای نوجوانان و جوانان پسر که تاکنون کمتر در چنین برنامه‌هایی حضور می‌یافتند تدارک دیده شده و ارزش درخت و درختکاری و آموزه‌هایی در خصوص اینکه حیات انسان‌ها در گرو حفظ فضای سبز است، به آنان داده می‌شود.

کد خبر 369368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.