بهره‌برداری از بخش شرقی حلقه حفاظتی شهر تا پایان سال ۹۹

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال ۹۹ بخش شرقی حلقه حفاظتی شهر را تکمیل کنیم تا شرق اصفهان از ترافیک نجات پیدا کند.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به روند پیشرفت اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی، اظهارکرد: این پروژه یکی از تقاطع‌های اصلی حلقه حفاظتی و جزء اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری در سال‌های ۹۷ و ۹۸ است.

وی افزود: شهرداری اصفهان با احداث تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی و تکمیل ادامه بلوار فرزانگان تا نیمه دوم سال ۹۸ در صدد است ترافیک شمال شهر اصفهان را از خیابان بعثت، چهارراه عاشق اصفهانی و میدان جوان حذف کرده و تردد خودروهای سنگین را از مسیر ادامه بلوار فرزانگان به حلقه حفاظتی شهر وصل کند تا از طریق تقاطع غیرهمسطح اردستانی به استان‌های شرقی و جنوبی حرکت کنند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: شهرداری اصفهان در صدد است احداث سازه پل که در حال حاضر هفت درصد از برنامه زمانبندی جلوتر است، همچنین ادامه بلوار فرزانگان را در نیمه دوم ۹۸ به بهره برداری رساند.

وی با بیان اینکه تا سال ۹۹ ادامه مسیر حلقه حفاظتی، حدفاصل بزرگراه شهید اردستانی تا کارخانه قند احداث خواهد شد، گفت: عملیات احداث تقاطع کارخانه قند اوایل سال آینده آغاز می‌شود و در این راستا در تلاش هستیم تا پایان سال ۹۹ ، بخش شرقی حلقه حفاظتی شهر را تکمیل کنیم تا شرق اصفهان از ترافیک نجات پیدا کند.

مظفر اظهارکرد: کل پروژه حلقه حفاظتی ۷۸ کیلومتر است که در برنامه سه ساله ۱۵ کیلومتر از جمله ۹ کیلومتر رینگ به اضافه شش کیلومتر بلوار فرزانگان اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی ۴۰ درصد در بخش پل و مسیرهای منتهی به آن ۱۰ درصد پیشرفت داشته که در مجموع متوسط کل کارکرد حلقه حفاظتی ۱۸ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 369358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.