تصویب لایحه موافقتنامه تشکیل منطقه آزاد تجاری بین ایران و اوراسیا

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:لایحه موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا با حضور وزیر نیرو بررسی و به تصویب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسید.

به گزارش ایمنا، علی نجفی خوشرودی در تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست مذکور نمایندگان و مسئولان ارگان های ذی ربط، آخرین تحولات ونزوئلا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست علاوه بر بررسی ریشه ها و دلایل تحولات ونزوئلا و مواضع جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها تبیین شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع پیشنهاد گفت و گوهای سیاسی در ونزوئلا، تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن مخالفت با یک جانبه گرایی آمریکا و مداخلات غیرقانونی در امور داخلی ونزوئلا، پیشنهاد رییس جمهور این کشور برای گفت وگوهای سیاسی را سازوکار مناسبی برای کمک به رفع مسائل جاری در این کشور می داند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در این نشست با حضور اردکانیان وزیر نیرو، لایحه موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشورهای عضو مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسید.

منبع: خانه ملت

کد خبر 369346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.