با وجود فراز و نشیب‌های زیاد، هیئت برتر کشور شدیم

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو اصفهان گفت: تقویم ورزشی هیئت، تدوین و امسال طبق برنامه‌های تقویم پیش می‌رویم تا عنوان برترین هیئت کشور را حفظ کنیم.

پیمان گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های هیئت در سال گذشته، اظهار کرد: درخشش شناگران استان اصفهان در تورنمنت‌های مختلف بسیار چشم‌گیر بود که می‌توان به کسب پنج ورودی المپیک جوانان توسط شناگران استان، اعزام دو شناگر اصفهانی به مسابقات آسیایی جاکارتا که بعد از ۴۴ سال ایران در این رقابت‌ها توانست مدال برنز آسیایی واترپلو را از آن خود کند، و اعزام شناگر اصفهانی به مسابقات المپیک جوانان آرژانتین اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ میزبان مسابقات لیگ دسته یک واترپلو کشور بودیم، ادامه داد: کسب عناوین مختلف توسط نمایندگان استان اصفهان در رقابت‌های شنای هنری کشور، مسابقات واترپلو قهرمانی کشور و غیره را می‌توان از جمله موفقیت‌های هیئت در سال گذشته نام برد.

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری توسط هیئت شنای استان اصفهان در سال گذشته، تصریح کرد: فراز و نشیب‌های زیادی را در سالی که گذشت پشت‌سر گذاشتیم اما با تلاش همه مسئولان و ورزشکاران هیئت توانستیم به عنوان هیئت برتر کشور دست یابیم و امیدوار هستیم این روند ادامه‌دار باشد. تقویم ورزشی سال ۹۸ هیئت، تدوین شده و تمام برنامه‌ها را طبق تقویم اجرا می‌کنیم.

گرامی با بیان اینکه سال گذشته نخستین دوره تربیت مربی استعدادیابی کشور در اصفهان برگزار شد، گفت: تربیت مربی استعدادیاب می‌تواند تأثیر زیادی در رشد ورزش شنا داشته باشد.

کد خبر 369334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.