پیشنهاد ازدواج  جنجالی یک کمدین اسرائیلی به بن سلمان

اقدام یک کمدین زن اسرائیلی در دادن پیشنهاد ازدواج به ولیعهد عربستان سعودی و اشاره وی به روابط تل آویو با ریاض منجر به شکل گیری جنجال رسانه ای در جهان عرب شد.

به گزارش ایمنا، «نوام شوستر ایلیاسی» یکی از کمدین های زن رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه i۲۴ به صورت طنز گونه پیشنهاد ازدواج با «محمدبن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی را داد. وی در این مصاحبه با بیان اینکه تل آویو و ریاض روابط گسترده‌ای با یکدیگر دارند، به محمد بن سلمان پیشنهاد ازدواج داد.

این کمدین اسرائیلی در بخشی از مصاحبه طنز خود گفت: هیچ مردی با یک زن قد بلند و قوی ازدواج نمی‌کند. خانواده من فشار می‌آورند که باید شوهر کنم و من به دنبال یک مرد قد بلند هستم. من با هر کسی ازدواج نمی‌کنم من به دنبال یک شاهزاده هستم.

وی در ادامه افزود: در میان مردان سرشناس قد بلند بشار اسد، رییس جمهوری سوریه حضور دارد، اما او به کار من نمی‌آید. محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی هم قد بلند است و می دانم که روابط زیادی میان تل آیو و ریاض وجود دارد.

به نوشته راشاتودی، پخش این مصاحبه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان عرب داشته به طوری که حتی شخص نوام شوستر نیز از بازتاب سخنان خود شوکه شده است.

نکته مهم در این مصاحبه طنز اما، اشاره این کمدین به روابط گسترده موجود میان رژیم صهیونیستی و عربستان است که با وجود مخالفت مسلمانان جهان رو به پیشرفت است.

منبع: مهر

کد خبر 369323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.