تعویض چراغ‌های روشنایی ۴ شهرک‌ حاشیه‌ای شهرضا

شهرضا - رییس اداره برق شهرضا از پایان پروژه تعویض چراغ‌های ۵۰ وات بخار سدیم چهار شهرک حاشیه‌ای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مجتبی باقی عصر امروز با بیان اینکه در حال حاضر ۸۲ هزار و ۲۱۳ مشترک شرکت برق در این شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد هزار و ۷۶۸ مشترک عمومی، ۶۵ هزار و ۳۵۴ مشترک خانگی، هزار و ۲۷۴ مشترک صنعتی، هزار و ۴۳۴ مشترک کشاورزی و ۱۲ هزار و ۷۰۲ مشترک در سایر مصارف هستند.

وی ادامه داد: امسال دو هزار و ۳۷۹ مشترک جدید به شمار مشترکان شرکت برق شهرستان افزوده شده که از این تعداد دو هزار و ۲۷۹ مشترک شهری و یکصد مشترک روستایی هستند.

رییس اداره برق شهرضا از پایان پروژه تعویض هزار و ۴۰ چراغ‌ ۵۰ وات بخار سدیم به چراغ‌های LED ۲۰V در  شهرک‌های اسلام‌آباد، خمینی‌آباد، ترک‌آباد  و خیابان شهید چاووشی این شهرستان خبر داد و افزود: اعتبار اجرایی این پروژه به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان توسط اداره راه و شهرسازی تأمین شده و طراحی و اجرا آن توسط امور برق شهرستان انجام شده است.

باقی با بیان اینکه اجرای این پروژه سبب صرفه‌جویی در مصرف برق به میزان ۳۱ هزار و ۲۰۰ وات می‌شود، یادآور شد: امسال ۲۵ کیلومتر از شبکه‌های سیمی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به کابلی تبدیل و بیش از یکصد میلیون تومان برای بهسازی شبکه‌های روشنایی هزینه شده است.

کد خبر 369322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.