۴۷ مدرسه آماده میزبانی از مسافران نورورزی

شهرضا - رییس اداره آموزش و پرورش شهرضا گفت: ۴۷ مدرسه و ۳۶۰ کلاس درس، برای اسکان مسافران نوروزی این شهرستان آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمود رستگار عصر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال گذشته استان اصفهان رتبه نخست کشور و شهرضا، پس از شهرستان‌های اصفهان و کاشان، رتبه سوم این استان در پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: به علت استقرار شهرضا در مسیر جاده ترانزیتی کشور، مسافران زیادی به این شهرستان رفت و آمد می‌کنند و به همین دلیل لازم است تدابیر لازم برای استقبال، اسکان و پذیرایی مناسب از آنان در نظر گرفته شود.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرضا با اشاره به اجرای طرح شاداب‌سازی مدارس این شهرستان ویژه ایام نوروز، یادآور شد: امسال ۴۷ مدرسه و ۳۶۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

رستگار تصریح کرد: مدارس و کلاس‌های درنظر گرفته شده برای اسکان مسافران در چهار گروه طبقه‌بندی می‌شوند که در این میان، مدارس ویژه دارای امکانات ویژه هستند.

وی با بیان اینکه چهار مدرسه شهرضا با درجه ویژه درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: هر کلاس این مدارس دارای یخچال و تلویزیون است در حالی که در سایر مدارس، کلاس‌ها دارای پتو و فرش بوده و تلویزیون و یخچال به صورت مشترک استفاده می‌شود.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرضا خاطرنشان کرد: ۵۰ نفر از متصدیان مدارس و ۶۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش شهرضا برای پذیرایی از مسافران در مدارس و ستاد اسکان، شیفت‌بندی شده و آموزش دیده‌اند.

رستگار از آماده‌سازی ۱۸ نمازخانه مدارس برای مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: امکان رزرو اینترنتی تعدادی از مدارس شهرضا از طریق سامانه اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است.

وی گفت: مدارس "استاد ریحان" و "نیکان" برای اسکان خانواده‌های مسافران آسیب‌دیده از حوادث ترافیکی و مدرسه "حضرت فاطمه زهرا(س)" برای پرسنل نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 369317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.