تابش: برخی قبل از بازی‌های حساس حرف‌های خاصی می‌زنند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برخی با یک هدف خاص قبل از بازی‌های حساس تیم خود مصاحبه‌های جنجالی انجام می‌دهند که اگر این کار تأثیر گذار است، سپاهان هم از این به بعد از این روش استفاده می‌کند.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه قضاوت داوران در بازی با تراکتورسازی مناسب نبود، اظهار کرد: بعد از بازی با تراکتور، کارشناسان داوری گفته بودند که خطای بازیکن تراکتورسازی که منجر به گل اول این تیم شد، داور به اشتباه خطا تشخیص داد و در ادامه بازی باید ساسان انصاری بازیکن تراکتورسازی اخراج می‌شد.

وی با اشاره به اینکه سپاهان در بازی مقابل صنعت نفت آبادان هم از داوری متضرر شده است، تصریح کرد: اشتباهات داوری جزئی از ورزش است اما از داوران می‌خواهیم که با آرامش بیشتر و دقت بالاتری قضاوت کنند؛ اگر سیستم "VAR" در نیم‌فصل دوم لیگ استفاده می‌شد، می‌توانست حق باشگاه‌ها را محفوظ نگه دارد و تصمیمات اشتباه را برگرداند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به این سوال که به نظر شما مصاحبه مدیرعامل‌ باشگاه تراکتور  قبل از بازی حساس این تیم علیه داوری، با هدف خاصی بوده است یا خیر؟ افزود: فکر می‌کنم این افراد با یک هدف خاص قبل از بازی‌های حساس تیم خود، مصاحبه‌های جنجالی انجام می‌دهند؛ اگر این کار تأثیرگذار است، سپاهان هم از این به بعد از این روش استفاده می‌کند و دقیقا قبل از بازی‌های حساس سپاهان علیه برخی‌ها شروع به صحبت کردن می‌کنیم.

تابش با بیان اینکه بروز چنین رفتارهایی بد و ناشایست است، اضافه کرد: اکنون من بعد از بازی تیم سپاهان مصاحبه می‌کنم و قبل از یک بازی خاص این حرف‌ها را نزدم؛ امیدوارم کمیته اخلاق در این مسئله که هرکسی قبل از یک بازی خاص در یک مصاحبه به همه‌چیز انتقاد می‌کند، وارد شود تا دیگر شاهد چنین رفتارها نباشیم.

فرار رو به جلوی برانکو با مصاحبه‌های خبری‌اش

وی با بیان اینکه نمی‌دانم چرا برانکو برای تیم خودش فرار رو به جلو دارد، تصریح کرد: فکر می‌کنم برانکو به تازگی به صورت حرفه‌ای آموزش مصاحبه کردن دیده و دست به مصاحبه او خوب شده است؛ وی در نیم‌فصل نخست قبل از بازی با سپاهان شروع به حاشیه‌سازی در رابطه با داوری کرد و در ادامه قبل از بازی سپاهان با صنعت نفت در یک نشست خبری در مورد سپاهان و داوری‌ها به نفع این تیم سخن گفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: هنوز در نیم‌فصل دوم مقابل پرسپولیس به میدان نرفته‌ایم اما نمی‌دانم چرا سرمربی این تیم در مورد سپاهان سخن گفته و می‌خواهد فرار رو به جلو کند! پس از صحبت‌های برانکو، سپاهان در بازی با صنعت نفت از داوری ضرر کرد و باعث شد که داور یک پنالتی برای سپاهان نگیرد.

تابش با اشاره به اینکه سپاهان از چهار بازی در نیم‌فصل دوم، دو بازی را به خاطر اشتباهات داوری از دست داده، خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه لیگ قضاوت‌ها عادلانه باشد چراکه هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم حساسیت بازی‌ها و جدول بیشتر می‌شود؛  یک قضاوت عادلانه در لیگ برتر می‌تواند به تمام تیم‌ها کمک کند و به نفع همه است.

وی در پاسخ به این سوال که سپاهان به راحتی ساسان انصاری را به تراکتورسازی تبریز داد و آیا این باعث نشد که سپاهان به تیم رقیب در بالای جدول کمک کند؟ افزود: انصاری خودش تمایل داشت که از سپاهان جدا شود و کادر فنی تیم در رابطه با جدایی او نظر مثبت داشت.

کد خبر 369304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    0 3
    در سالهاي اخير و حتي ليگ امسال داوري ها هميشه به سود سپاهان بوده است تعجب انگيز است كه حتي يك صحنه مشكوك را تحمل نمي كنند