آرزویم کسب مدال طلای المپیک است

ملی‌پوش پاراتیراندازی اصفهانی گفت: تلاش می‌کنم تا در المپیک توکیو نتیجه خوبی به دست آورم.

زیور فدائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه با تیم ملی ایران در بازی‌های جام جهانی پاراتیراندازی در العین امارات شرکت کرده است اظهار کرد: توانستم در بخش تیمی تپانچه بادی ۱۰ متر به مدال طلا دست‌یابم و سهمیه المپیک پاراتیراندازی توکیو را به دست آورم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنم تا بتوانم به بهترین نتایج ممکن در مسابقات آینده برسم؛ قهرمانی در رقابت‌های العین به من انگیزه و اعتماد به نفس داد. امیدوارم امید به پیروزی در من بیشتر شود.

ملی‌پوش پاراتیراندازی بانوان با اشاره به اینکه آروز دارد مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ را به دست آورد، خاطرنشان کرد: در تمرینات قوی‌تر عمل می‌کنم تا بتوانم در المپیک به نتیجه دلخواهم برسم؛ در بخش امکانات و تجهیزات کمی و کاستی‌هایی وجود دارد اما هیئت جانبازان و معلولین تلاش خودش را برای بهبود وضعیت انجام داده است؛ امیدوارم مسئولان حمایت بیشتری از ورزشکاران داشته باشند.

فدائی خاطرنشان کرد: ماهیانه حدود ۸۰۰ هزار تومان برای خرید ساچمه هزینه کرده‌ام و امیدوارم حمایت‌های مناسبی در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش ایمنا؛ رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی ۲۰۱۹ العین امارات از ۲۷ بهمن‌ماه آغاز و چهارم اسفندماه ادامه داشت که تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات توانست دو مدال طلا و یک برنز را از آن خود کند. ساره جوانمردی در ماده تپانچه ۱۰ متر بادی با رکورد ۲۳۲٫۶ موفق به کسب مدال طلا شد. در بخش تیمی تپانچه ۱۰ متر بادی بانوان، تیم ملی کشورمان متشکل از ساره جوانمردی، سمیرا ارم و زیور فدایی دومین مدال طلا را به دست آوردند.

همچنین در بخش تیمی مرحله حذفی تپانچه خفیف ۵۰ متر تیم ایران متشکل از ساره جوانمردی، سمیرا ارم و محمدرضا میرشفیعی موفق به کسب یک نشان نقره شدند؛ رقیه شجاعی نیز در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده و با رکورد ۲۲۵٫۶ موفق به کسب مدال برنز رقابت‌ها شد.

سمیرا ارم، ساره جوانمردی، زهرا غلام‌زاده، مهدی زمانی، حسن اکبری، سید محمدرضا میر شفیعی، رقیه شجاعی، مهدی برنایی و زیور فدایی ۹ ملی‌پوش کشورمان در این دوره از مسابقات بودند.

کد خبر 369300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.