کودکان کار کرمان خانه‌دار شدند/آزادی یک گروگان از چنگال گروگان گیران در چابهار

در بسته خبری امروز از اکران ۴٧ فیلم جشنواره بین‌المللی رشد در خراسان‌جنوبی تا رکود در بازار آجیل مشهد و آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی به زابل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای شرقی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود، در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

دست رنجِ بانوان صنایع‌دستی در جیب دلالان

خراسان رضوی: محترم محمدابراهیمی، کارآفرین برتر صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: واسطه‌گری و دلالی به بلایی برای رنج دست بانوان صنایع‌دستی تبدیل‌شده درصورتی‌که قطع دست واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با تاجرها و خریداران می‌تواند به فروش و عرضه واقعی محصولات صنایع‌دستی کمک کند.

رکود در بازار آجیل مشهد

خراسان رضوی: علیرضا ارزانی ممقانی، رییس اتحادیه آجیل و خشکبار مشهد با بیان اینکه مردم توان خرید ندارند، خواستار حمایت دولت از مردم و اصناف شد.

وعده‌های پوچ به فوتسال بانوان

خراسان رضوی: مریم رضاپور، کاپیتان تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به تبعیض‌هایی که بین ورزش بانوان گذاشته می‌شود، گفت: وقتی مصدوم شدم مسئولان حتی یک ریال هم کمک نکردند.

*********************************************************************************

۶۴ نفر گرفتار در سیلاب خراسان‌جنوبی

خراسان‌جنوبی: ابوالفضل میرجلیلی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در پی بارندگی‌های رگباری شب گذشته گروه‌های امدادی به ۶۴ نفر از افراد گرفتار در سیلاب امدادرسانی کردند.

۱۴ درصد مدارس خراسان‌جنوبی تخریبی است

خراسان‌جنوبی: محمدرضا بیکی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۴۸ درصد مدارس استان نیازمند بازسازی و ۱۴ درصد مدارس تخریبی است، اضافه کرد: در مجموع ۶۲ درصد مدارس استان تخریبی و یا نیازمند مقاوم‌سازی است که برای رفع این چالش نیازمند تخصیص اعتبار و همیاری روز افزون خیران مدرسه‌ساز هستیم.

اکران ۴٧ فیلم جشنواره بین‌المللی رشد در خراسان‌جنوبی

خراسان‌جنوبی: سکینه طیبی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: از چهارم تا نهم اسفندماه ۴٧ فیلم منتخب در جشنواره بین‌المللی رشد در مدارس سطح استان اکران می‌شود.

**********************************************************************************

آزادی یک گروگان از چنگال گروگان گیران در چابهار

سیستان و بلوچستان: حیدرعلی کیخا مقدم، فرمانده انتظامی چابهار گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت دو و ۳۳ دقیقه بامداد ششم اسفندماه جاری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در " بلوار شهید ریگی " شهرستان چابهار بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی به آدرس اعلامی اعزام شدند و در کمتر از پنج ساعت یک گروگان از چنگال گروگان گیران توسط پلیس شهرستان چابهار

آزاد شد.

مهلت سه ساله تسهیلات بانکی بهره برداران بخش کشاورزی

سیستان وبلوچستان: مجتبی پیری، رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان از مهلت سه ساله تسهیلات بانکی بهره برداران بخش کشاورزی در این استان خبرداد.

آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی به زابل

سیستان وبلوچستان: احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم بهره برداری از این پروژه در خصوص پروژه گازرسانی به منطقه سیستان گفت: به دلیل اینکه بستر انتقال گاز توسط خط لوله فراهم نبود و مراحل اجرا زمان‌بر بود به جهت تحقق دستور ریاست محترم جمهور تامین گاز به منطقه سیستان به وسیله CNG فراهم  شده است.

*********************************************************************************

کودکان کار کرمان خانه‌دار شدند

کرمان: مهران عالم‌زاده، شهردار کرمان گفت: خانه‌ای را برای نگهداری کودکان کار کرمان تجهیز و آماده کرده‌ایم.

سیل راه ارتباطی ۳۹ روستا در جنوب کرمان را قطع کرد

کرمان: ابوذر ناوکی، فرماندار رودبار جنوب گفت: بر اثر شدت بارندگی امروز و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی ۳۹ روستای این شهرستان قطع شده است.

کارخانه فولاد بافت به مرحله تولید می‌رسد

کرمان: فتحعلی حمزه‌جواران، فرماندار بافت گفت: کارخانه فولاد بافت به‌هیچ عنوان مشکلات آلایندگی هوا ندارد و در ۲۵ اسفندماه به مرحله تولید می‌رسد.

کد خبر 369294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.