۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
آسفالت محلات حاشیه‌ای شهرضا

شهرضا - سرپرست شهرداری شهرضا از آسفالت هفت محله حاشیه‌ای و یک بخش از بافت فرسوده داخل این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مجتبی فخاری ظهر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از پیگیری شهرداری از سال ۹۶ مصوبه اداره کل راه و شهرسازی استان مبنی بر اختصاص قیر برای آسفالت حدود یکصد هزار مترمربع از محلات هدف بازآفرینی این شهر شامل شهرک طالقانی، خمینی‌آباد، اسلام‌آباد، محله چاووشی و کوی قشقایی و محلات جرم‌افشار و منوچهرآباد و قسمتی از بافت فرسوده شهری ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: در ابتدا مصوبه‌ای مبنی بر اختصاص ۵۰۰ تن قیر از طرف اداره‌کل راه و شهرسازی استان از سوی ستاد بازآفرینی تصویب شد که این مقدار به ۳۰۰ تن کاهش یافت و سپس این مصوبه به اجرای عملیات آسفالت توسط پیمانکار اداره راه و شهرسازی تغییر کرد.

سرپرست شهرداری شهرضا یادآور شد: معابر خاکی و نیازمند اجرای آسفالت از طریق شهرداری نقشه‌برداری و لایحه آن طبق نقشه مصوب جهت اولویت‌بندی به شورای اسلامی شهر ارسال و پس از تصویب در شورا، اجرای زیرسازی با ماشین‌آلات شهرداری آغاز شد.

فخاری از آغاز عملیات آسفالت محله خمینی‌آباد خبر داد و افزود: در صورت اختصاص قیر به مناطق هدف طرح بازآفرینی شهرضا، عملیات زیرسازی و آسفالت طبق آدرس های مورد تایید شهرداری اجرا می‌شود.

کد خبر 369288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.