"با طبیعت تا بهار" نوید نوروز را می‌دهد

جشن "با طبیعت تا بهار" از ۱۱ تا ۱۷ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در ایوان شرقی ارگ جهان‌نما برگزار می‌شود.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه "هر نهال یک امید" عنوان کلی برنامه‌هایی است که در مجموعه مدیریت شهری پیرامون هفته درختکاری در حال برگزاری است، اظهار کرد: اداره شهروندی دو برنامه در این قالب دارد که یکی تبلیغات شهری پیرامون این موضوع است که متناسب با ۱۵ اسفند روزدرختکاری نصب می‌شود.

وی ادامه داد: دومین برنامه جشنی با عنوان "با طبیعت تا بهار" است که از ۱۱ تا ۱۷ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در ایوان شرقی ارگ جهان‌نما برگزار می‌شود.

رییس اداره امور شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: این برنامه شامل آیتم‌های کودک، نوروزخوانی، نمایش خیابانی، خیمه‌شب بازی و مجموعه کارهای آیینی پیرامون نوروز است. "هر نهال یک امید" و زیر عنوانش "با طبیعت تا بهار"  پیرامون هفته درختکاری و فضای سبز برنامه اجرا می‌کند و همچنین قصد دارد مردم را برای نوروز آماده ‌کند.

رضایی با بیان اینکه این برنامه برای نخستین بار توسط شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه شاد است و ایوان جهان نما که برای این برنامه انتخاب شده بالای سر ایستگاه مترو قرار دارد و مردم باید متوجه شوند که با وجود ازدحام های زیاد خیابان‌ها برای خرید شب عید اگر بخواهند از برنامه "با طبیعت تا بهار" استفاده کنند باید با مترو و هزینه بسیار کمی تردد کنند.

وی با بیان اینکه در این جشن مسوولان مردم را همراهی می‌کنند، معتقد است: مرکز شهر کانون توجه جمعیتی و برنامه‌های شهری است و دلیل انتخاب میدان جهان نما به عنوان یک ظرفیت میدان‌گاهی برای این برنامه  نزدیکیش به ایستگاه مترو و فرهنگ سازی برای سوار شدن به آن است.

کد خبر 369279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.