منصوریان: انگیزه حریف خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: حریف عراقی ما در این مرحله سابقه زیادی در لیگ قهرمانان ندارد ولی انگیزه آن‌ها می‌تواند یک فاکتور مهم برای خطرناک بودن آن‌ها محسوب شود.

یه گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل الزورای عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی مقابل الکویت و الغرافه در مرحله پلی‌آف سخت بود اما بازیکنان ذوب آهن فعل خواستن را به خوبی صرف کردند تا امروز سهمیه مرحله گروهی را در در اختیار داشته باشیم.

وی ادامه داد: حریف عراقی ما در این مرحله سابقه زیادی در لیگ قهرمانان ندارد ولی انگیزه آن‌ها می‌تواند یک فاکتور مهم برای خطرناک بودن آن‌ها محسوب شود.

منصوریان افزود: بازیکنان جوان ذوب آهن از فردا شرایط جدیدی را تجربه می‌کنند و باید در کنار باتجربه‌ها خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران با بیان اینکه بازی‌های تیم الزوراء را دیده‌ایم و می‌دانیم که با حضور چند ملی‌پوش کیفیت خوبی دارند، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نوع بازی الزورا و وضعیت بدنی بازیکنان این تیم شبیه به ذوب آهن است و همین مسئله بازی را بسیار نزدیک و حساس خواهد کرد.

وی گفت: ذوب آهن بازی‌های فشرده‌ای انجام داده و این مسئله بازیکنان را خسته کرده است؛ امیدوارم سازمان لیگ به ما کمک کند و طوری برنامه‌ریزی انجام شود که ذوب آهن با موقعیت در لیگ قهرمانان آسیا به حفظ سهمیه ایران کمک کند.

منصوریان اظهار کرد: تیم‌ها در مسابقات لیگ برتر از ذوب آهن شناخت دارند و البته داوری‌ها هم به ضرر ما بوده است اما عملکرد تیم ما در آسیا متفاوت خواهد بود.

کد خبر 369274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.