از منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۵ درصدی مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال در حال ساخت است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرک مهدیه در زمینی به مساحت ۸۱۵ مترمربع در دو طبقه طراحی شده و در حال احداث است.

وی تصریح کرد: در این مجموعه تعداد دو سالن مطالعه کتابخانه عمومی و تخصصی و همچنین مرکز مشاوره درسی دیده شده که در طبقه همکف آن سالن ورزشی و سالن بازی کودکان و در طبقه اول پنج باب کلاس آموزشی است که تا نیمه اول سال ۹۸ در اختیار شهروندان شهرک مهدیه قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان هدف ساخت این مجموعه را ایجاد محیطی آرام برای شهروندان شهرک مهدیه دانست و گفت: با توجه به اینکه اهالی این منطقه جهت استفاده از فرهنگسراها و سالن مطالعه مجبور به پیمودن مسافتی طولانی بودند، شهرداری منطقه ۱۲ با جانمایی مناسب و قابل دسترس برای تمامی اهالی این شهرک اقدام به ساخت این مجموعه کرد.

باقری خاطرنشان کرد: دیدگاه مدیریت شهری در منطقه ۱۲ بر این است که تمامی محله‌های منطقه از همه امکانات فرهنگی، ورزشی، تفریحی برخوردار شوند.

کد خبر 369261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.