منتظر بودم داور اخراجم کند

صد و چهل و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، " ساسان در رختکن سپاهان گفت منتظر بودم داور اخراجم کند" عنوان اصلی این رسانه است که به صحبت‌های مدیر عامل سپاهان پس از شکست این تیم برابر تراکتور اشاره دارد؛ در حالی‌که وی شدید به داوری معترض بود گل نخست تراکتورسازی که حاصل گرفتن یک خطا و از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید را به هیچ عنوان خطا ندانسته و خطای ساسان انصاری بر روی بازیکن سپاهان را مستحق کارت قرمز می‌داند و بیان می‌کند که ساسان خودش نیز در رختکن سپاهان اعتقاد داشت که داور باید او را اخراج می‌کرده است.

"ذوب آهن برای بردن عراقی‌ها آماده می‌شود" دیگر تیتر مهم صفحه نخست این رسانه الکترونیک است که به دیدار تیم‌های ذوب آهن و الزورای عراق اشاره کرده و این نکته را یادآوری می‌کند که منصوریان همواره در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی گرفته و چاره‌ای جز برد برابر ضعیف‌ترین تیم گروه خود ندارد.

"بدون استرس رکورد دوباره بجنگید" عنوان دیگر صد و چهل و نهمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که به نخستین شکست سپاهان در لیگ برتر پرداخته و این موضوع را به فال نیک گرفته و اعتقاد دارد که بازیکنان سپاهان از این پس بدون استرس ثبت رکورد بدون شکست روان‌تر و بهتر بازی خواهند کرد.

 "آمادگی و هماهنگی سپاهان بهتر از پرسپولیس است "عنوان پایانی این رسانه است که به نقل از رحیم یوسفی، هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس بیان شده است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 369252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.