مصوبه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق‌ها قابلیت اجرا ندارد

عضو هیأت رییسه مجلس از نامه رییس سازمان برنامه و بودجه به رئیس مجلس خبر داد و گفت: نوبخت در این نامه عنوان کرده که مصوبه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی تمامی حقوق‌ها قابلیت اجرا ندارد.

به گزارش ایمنا، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشستگان در سال ۹۸ گفت: بر اساس مصوبه مجلس، دولت باید ۴۰۰ هزار تومان به تمامی حقوق‌ها اضافه کند و پس از آن می تواند یک تا ۱۰ درصد حقوق کارکنان دولت را افزایش دهد.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش درصد دوم یعنی از یک تا ۱۰ درصد بر عهده دولت است، مجلس با مصوبه خود تأکید کرد که دولت باید ۴۰۰ هزار تومان تمامی حقوق ها را افزایش دهد و افزایش یک تا ۱۰ درصدی نیز توسط دولت تعیین می‌شود تا به هر شخصی چه میزان علاوه بر ۴۰۰ هزار تومان افزوده شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به رئیس مجلس عنوان کرده که مصوبه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی تمامی حقوق‌ها اعم از کارکنان شاغل و بازنشسته قابلیت اجرا ندارد.

منبع: خانه ملت

کد خبر 369248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.