قاسمی: نجابت زنان ایرانی در تمامی عرصه‌ها بارز است

سرپرست معاونت سیاسی استانداری اصفهان گفت: مسئله‌ای مهم و انسانی که در بانوان ایران قابل مشاهده و در همه عرصه‌های مختلف ورزشی و فعالیت‌های اجتماعی نیز بارز است، نجابت زنان ایرانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر قاسمی در آیین افتتاح دومین المپیاد ورزشی زنان کارگر ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگانی که به اصفهان، دیار کار و تلاش و خلاقیت و هنر و فرهنگ آمده‌اند، اظهار کرد: بانوان در کنار مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی، وظایف کار را برعهده گرفته‌اند و همچنین در کنار آن همت کرده‌اند که در میادین ورزشی نیز حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: مسئله‌ای مهم و انسانی که در بانوان ایران قابل مشاهده و در همه عرصه‌های مختلف ورزشی و فعالیت‌های اجتماعی نیز بارز است، نجابت زنان ایرانی است. خصلت‌های خوب انسانی بانوان را موفق‌تر می‌کند تا الگویی در جامعه باشند.  

قاسمی افزود: بخش‌های مختلف حوزه اجتماعی کشور نیاز به حضور مرد و زن در کنار یکدیگر دارد و نباید به قشری خاص نگاه کمتری شود. کارگران ورزشکار می‌توانند الگوی خوبی برای بانوان در کشور باشند.  

سرپرست معاونت سیاسی استانداری استان اصفهان تصریح کرد: ورزش بانوان در ایران محدودیت های خاص خودش را دارد و خوشحالم که بانوان در این عرصه شرکت کرده اند و آروز دارم خانم ها در عرصه ورزشی موفق باشند.

قاسمی افزود: جامعه کشور نیاز به حضور همه اقشار جامعه در عرصه ورزش دارد و باید روی این مهم کاری های بیشتری انجام شود.

کد خبر 369230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.