تاج‌الدین: سرمایه‌گذاری برای ورزش بانوان باعث شادابی کشور می‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری روی ورزش و شادابی بانوان باعث شادابی کل کشور می‌شود چراکه بانوان در تربیت فرزندان این جامعه نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید تاج‌الدین در آیین افتتاح دومین المپیاد زنان کارگر کشور با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: خوشحال هستیم دومین المپیاد ورزشی زنان کارگر کشور در اصفهان برگزار می‌شود؛ همدلی خوب بین مدیران کشوری و استانی باعث شد اصفهان میزبان این دوره از رقابت‌ها باشد.

وی با بیان اینکه زنان ورزشکار استان اصفهان در عرصه‌های مختلف ورزشی خوب درخشیده‌اند، ادامه داد: تیم‌های مختلف بانوان سپاهان و ذوب آهن موفق شده‌اند در تورنمنت‌های مختلف کشوری و بین‌المللی نتایج خوبی کسب کنند و عنوان‌های قهرمانی را برای استان به ارمغان آورند.

تاج‌الدین با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان حاضر در این المپیاد زنانی هستند که در عرصه اجتماعی مشارکت اقتصادی و فرهنگی دارند.  تصریح کرد: آمار افسردگی در بانوان سه تا چهار برابر آقایان است؛ اگر بانوان بانشاط باشند می‌توانند تأثیر زیادی بر کانون خانواده بگذارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ورزش علاوه برتأثیر مثبت در روح، باعث شادابی جسم افراد نیز می‌شود؛ ۶۲ درصد جوانان دچار کم تحرکی هستند؛ بانوان به طور متوسط چهار ساعت اوقات فراغت دارند که ۵۰ درصد آن را صرف تماشای تلویزیون و ۵۰ درصد دیگر را به مطالعه می‌پردازند یا با تلفنن صحبت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا بانوان ورزش کنند، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری روی ورزش و شادابی بانوان باعث شادابی کل کشور می‌شود چراکه بانوان در تربیت فرزندان این جامعه نقش بسزایی دارند.

کد خبر 369227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.