لبخند فراموش نشدنی "الوند"

ما با واژه واژه ات زندگی کردیم، با نگاهت نگاه کردیم، با نگرانی هایت نگران شدیم، دلشوره گرفتیم و به پوچی های مردان توهم و هزار چهره خندیدیم. ما تا همیشه تو را کم داریم.

حسین پاکدل نیز این گونه ناراحتی و غصه خود را از مرگ خشایار الوند نشان داده است :

قلم نویسنده با جهان می‌نویسد نه به تنهایی . هنرمند به میزان خاطره سازی های جمعی جاودان می شود. مگر میشود خاطراتت را فراموش کرد خشایار لبخند؟ ما در خاطرات هم زیست می‌کنیم ، مگر لبخند همیشگی ات از خاطره عکس ها محو شدنی است؟ ما با واژه واژه ات زندگی کردیم ، با نگاهت نگاه کردیم، با نگرانی هایت نگران شدیم ، دلشوره گرفتیم و به پوچی های مردان توهم و هزار چهره خندیدیم. ما تا همیشه تو را کم داریم.

 پرویز پرستویی، بازیگر مطرح سینمای ایران،  با قرار دادن این عکس در اینستاگرامش آورده است :

این نوع زندگی که ما امروزه داریم ، زندگی نیست . رکود است ، مرگ در حال زندگی است . به تمام این خانه های لعنتی نگاه کن و همینطور به افراد بی هدف داخل خانه ها !گاهی اوقات فکر می کنم ما همه جسد هستیم، فقط فرقمان با جسد این است که در حالی که ایستاده ایم در حال پوسیدنیم.  همه جا پای پول در میان است .

جورج اورول

 محسن کیایی که این روزها برای بازی در جدیدترین ساخته برادرش ،مصطفی کیایی، در ترکیه به سر می‌برد با انتشار عکسی از خشایار الوند به بهانه مرگ نا به هنگام اش در اینستاگرام خود نوشته است :

عجب روزگار بدی است، باز هم اسفند ، باز هم از دست دادن یک جوان عزیز و هنرمند ، خشایار عزیز روحت شاد ، خدا به خانواده ات صبر بده .

نویسنده آثاری همچون پایتخت ،قهوه تلخ و. . . 

 امیر مهدی ژوله نیز با قرار دادن چند عکس قدیمی از خود و همکارانش به همراه خشایار الوند ،در اینستاگرام خود نوشته است :

سیاه.

 پسرکی پدرش را با صورت روی زمین دید. دختر شش ساله فکر کرد بازی است میخندید. زنی تنها شد . کمر برادری شکست . پسرک دور از چشم خواهرش تک تک زنگ زد به دوستان پدر : سلام بابا مرد . اشک اشک ، اشک حسرت ، اشک حیرت ،اشک پس چی شد همه کارهایی که داشتی، همه آرزوهایی که کردی .فردا یا پس فردا  خاک میریزند رویش، روی صورتش که همیشه میخندید. روی همه شور و هیجانش وقتی یکی از سکانس هایش را برای جمع تعریف میکرد . روی همه آرزوهایی که داشت .

این شادروان را بچسبانید بیخ اسمش. بگذارید هنوز ناباور باشیم و منتظر باشیم به مرگش ، بگذارید منتظر باشیم این شوخی بی مزه تمام شود و خشایار برگردد سر جدول های نیمه تمامش. باید آرام شویم ، باید اشک ها را پاک کنیم ، باید بنشینیم دور هم، عقل ها را روی هم بگذاریم ببینیم چطور باید برای دردانه ۶ ساله اش نبودن را معنا کنیم.

 احمد مهرانفر ،بازیگر پایتخت که قرار بود در قسمت جدید این مجموعه با متنی از خشایار الوند جلوی دوربین رود، در اینستاگرامش این گونه آورده است :

قول داده بودی قصه را تموم کنی، تمومش نکردی و رفتی .

پس ما هم نمی سازیم،  حداقل تو این روزای ابری نه،  چرا که بارون میاد و یاد تو چشمامونو خیس میکنه.

 آدما تو هوای صاف می خندن و میخندونن ، شاید بعدا وقتی هوای دلمون صاف شد برای یادگاری آخرین یادگار تو ساختیم ،خشایار عزیز ما را ببخش، نمیتونیم.

کد خبر 369218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.