ادامه صدرنشینی "آشغال‌های دوست‌داشتنی" در جدول فروش

هفته اول اسفند برای اکثر فیلم‌ها خوشایند نبود، اما در همین هفته"قانون مورفی" رامبد جوان ۹ میلیاردی شد و "آشغال‌های دوست‌داشتنی" به سرعت از مرز دو میلیارد تومان فروش در گیشه، گذر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اثر توقیفی و جنجالی محسن امیریوسفی، پس از سال‌ها بالاخره اکران شد و پس از دو هفته اکران، به فروش بیش از دو میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان دست یافت. داستان "آشغال‌های دوست‌داشتنی" با بازی شهاب حسینی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر، حبیب رضایی و شیرین یزدان‌بخش، در مورد خانواده‌ای است که یک شب فرصت دارند مشکل مادر خانواده را حل کنند.

"پارادایس" به کارگردانی علی عطشانی، در پنجمین هفته اکران با فروش حدود ۶۰۰ میلیون تومانی به مجموع سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش در گیشه دست یافت. در خلاصه داستان این فیلم با بازی جواد عزتی، مهران رجبی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان، آمده است: جواد عزتی، طلبه‌ای جوان و دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا می‌شوند و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند.

"قانون مورفی" به کارگردانی رامبد جوان، با درآمد حدود ۴۵۰ میلیون تومان در گیشه این هفته، به مجموع فروش ۹ میلیارد میلیون تومانی در طی هفت هفته اکران رسید. در این فیلم، امیر جدیدی، امیر جعفری، هادی کاظمی، سروش صحت و رامبد جوان حضور دارند.

دومین هفته اکران فیلم "هت تریک" با فروش بیش از ۴۰۰ میلیون تومانی همراه بود تا مجموع درآمد این فیلم در گیشه، به ۹۰۰ میلیون تومان برسد. در این فیلم، امیر جدیدی، پری ناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند، همایون ارشادی و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

"جن زیبا" در هفته دوم به ۳۳۰ میلیون تومان درآمد از گیشه دست یافت. مجموع فروش این فیلم در گیشه، ۶۷۰ میلیون تومان بوده است. ساخته مهرداد فرید،  اثری اجتماعی است که به داستان مردی به نام یدالله می‌پردازد. او یک سال است زنش را از دست داده و غمگین است. زندگی تنهای او در خانه بزرگ و قدیمی‌اش زمانی دستخوش تغییر می‌شود که اتفاقات جدیدی برایش رخ می‌دهد. نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینالزاده، میثم پویانفر، علی اکبر جعفری، هوشنگ رادی پور و منظر لشگری در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

"تخته گاز" اثر محمد آهنگرانی با فروش ۱۵۰ میلیون تومان در طی هفته هفتم اکران، با در اختیار داشتن حدود ۱۰۰ سالن نمایش، به مجموع فروش دو میلیارد و ۲۵ میلیون تومانی رسید. در این فیلم کمدی، سام درخشانی، کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی، الهام حمیدی، رز رضوی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، پرستو صالحی، داریوش فرهنگ، نفیسه روشن و امیرعلی تکیه به ایفای نقش می‌پردازند.

"ماموریت غیرممکن" در هفته دوم اکران خود، به مجموع فروش ۲۸۰ میلیون تومان دست یافت. در این فیلم به کارگردانی یعقوب غفاری، بازیگرانی چون جمشید هاشم‌پور، علی اوجی، پادینا رهنما، سارا خویینی‌ها، مهران رجبی، نسرین نصرتی، یوسف صیادی، پژمان بازغی، محمدرضا شریفی‌نیا در کنار خوانندگان پاپ حامد همایون، رضا یزدانی و امیرعباس گلاب بازی می‌کنند.

اثر اجتماعی احمدرضا معتمدی طی دو هفته از اکران خود، به مجموع درآمد ۲۲۰ میلیون تومانی دست یافت. مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی، مهدی فخیم زاده و آرش نوذری، بازیگران فیلم "سوء تفاهم" هستند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «گاهی میان مشاهده و واقعیت فاصله است، برای یافتن حقیقت دقت و آگاهی لازم است. وقتی عشق دست مایه کلاهبرداری می شود، شاید جای ظالم و مظلوم تغییر کند. اینجاست که عاشق واقعی باید تاوان دهد تا از فریب مبرا شود. این فیلم شما را به اندیشیدن پس از تماشا تشویق می‌کند.»

اثر حسین قناعت نیز این هفته کمتر از ۷۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد و به مجموع فروش یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان دست یافت. "دزد و پری ۲" در ژانر کودک و نوجوان با بازی امیرحسین صدیق، ارژنگ امیرفضلی، شقایق فراهانی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ چاپ و مرتضی زارع به همراه یاس نوروزی، پارسیا شکوری‌فر و عرفان برزین ساخته شده است.

ساخته پیمان معادی این هفته ۶۰ میلیون تومان فروخت تا به مجموع فروش شش میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومانی پس از گذشت ۱۲ هفته دست یابد. "بمب؛ یک عاشقانه"، تجربه کارگردانی-بازیگری پیمان معادی است که با بازی لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، صبا گرگین پور، معصومه قاسمی‌پور و... همراه شده و روایت‌گر عشق، محبت، امید، زندگی و ترس از مرگ در روزهای پر اضطراب بحبوحه‌ی جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ زمانی که تهران بی‌وقفه بمباران می‌شد، است.

"مارموز" با درآمد حدود ۶۰ میلیون تومان در هفته یازدهم اکران، از مجموع فروش شش میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان عبور کرد. فیلم جدید کمال تبریزی، مضمونی سیاسی در قالبی کمدی دارد و حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی و محمد بحرانی با همراهی گروه موسیقی «بمرانی» در آن ایفای نقش می‌کنند.

"کلمبوس" پس از ۱۲ هفته اکران حدود چهار میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان فروخته است. ساخته هاتف علیمردانی نیز همچون اکثر فیلم‌های در حال اکران، در این هفته با کاهش فروش همراه بود. از بازیگران این فیلم کمدی می‌توان به هانیه توسلی، فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و سعید پورصمیمی اشاره کرد.

"ترانه" ساخته مهدی صاحبی، در هفته پنجم اکران ۲۰ میلیون تومان فروخت تا به مجموع فروش ۲۵۳ میلیون تومان در گیشه نزدیک شود. در این فیلم اجتماعی الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیر رضا دلاوری، مریم معصومی، بابک انصاری، نازنین فراهانی، سیاوش چراغی‌پور، حدیث مدنی، ایران مسعودی، آیدا تبیانیان، نسیم مسلمی، مهناز کرباسچیان، میترا شاکری و ریحانه محمدنژاد نقش‌آفرینی می‌کنند. داستان "ترانه" درباره دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده‌ تا جایی که برای تأمین هزینه‌های زندگی فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب می‌کند و در این مسیر گرفتار افرادی می‌شود که او را تا پای مرگ پیش می‌برند.

"ضربه فنی" دیگر فیلمی که هفته دوم اکران خود را پشت سر گذاشت، توانست تنها ۳۵ میلیون تومان از مجموع ۵۴ سالنی که در اختیار داشت، درآمد کسب کند تا به مجموع فروش ۵۰ میلیون نزدیک شود. در فیلم غلامرضا زمانی که در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است، نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار، ملیحه کیا، سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی، نقش‌آفرینی می‌کنند.

"درساژ" در هفتمین هفته اکران، کمتر از ۱۰ میلیون تومان فروخت و به مجموع فروش ۴۸۷ میلیون تومانی دست یافت. در این فیلم، علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی، علیرضا ثانی‌فر، علیرضا آقاخانی، سیامک ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی، یسنا میرطهماسب، باسط رضایی، به‌آفرید غفاریان، شایان فصیح‌زاده، رامبد مطلبی و نگار مقدم به نقش آفرینی می‌پردازند. در خلاصه این اثر اجتماعی آمده است: گلسا دختری ۱۶ ساله است که به همراه خانواده‌اش در شهری کوچک در اطراف تهران زندگی می‌کند. او بیشتر اوقات خود را با گروهی از دوستانش می‌گذراند. یک روز آنها تصمیم می‌گیرند تا دست به اقدامی هیجان‌انگیز بزنند؛ اقدامی که پیامدهای غیرمنتظره‌ای در پی خواهد داشت...

کد خبر 369216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.