حدادی‌فر: می‌خواهیم گام نخست را در آسیا محکم برداریم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: می‌دانیم بازی سختی مقابل الزوراء داریم اما باید گام نخست را محکم برداریم تا از مرحله گروهی صعود کنیم.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بازی سختی مقابل الزوراء عراق داریم اظهار کرد: طبق آنالیزهایی که از این تیم داشته‌ایم می‌دانیم بازی سختی پیش‌رو داریم؛ برای گرفتن سه امتیاز بازی به میدان می‌رویم، می‌خواهیم در آسیا نخستین گام را محکم برداریم و در پایان هم از مرحله گروهی صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که تا الان ذوب آهن در آسیا نتایج خوبی کسب کرده، چرا در لیگ برتر به نتایج خوبی نرسیده‌اید؟ تصریح کرد: نمی‌دانم چرا در لیگ برتر این‌گونه نتیجه گرفته‌ایم، این جایگاه در لیگ برتر در شأن ذوب‌آهن نیست باید به رتبه‌های بالاتری صعود کنیم و تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آینده بهترین نتایج ممکن را بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: در بازی با ماشین‌سازی تبریز خوب بازی کردیم و توانستیم موقعیت‌های خطرناک به وجود بیاوریم که متأسفانه تبدیل به گل نشد؛ باید در تمام کردن فرصت‌های گل دقت بیشتری کنیم.

حدادی‌فر با اشاره به اینکه هر بازی تاکتیک خاص خودش را دارد، افزود: در بعضی بازی‌ها نیاز است تیم با ارسال توپ‌های هوایی به گل برسد؛ با توجه به شرایط موجود سرمربی نحوه بازی تیم را انتخاب می‌کند و ارسال توپ‌های بلند برای دو مهاجم خوب و سر زن مثل اوساگونا و مطهری نقطه‌ضعف محسوب نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدوار است بودجه باشگاه ذوب‌آهن را کمتر از بودجه فعلی نکنند خاطرنشان کرد: می‌دانیم مدیرعامل کارخانه و باشگاه برای ذوب‌آهن زحمت می‌کشند؛ بازیکنان، مدیرعامل، هیئت‌مدیره، کارخانه و هواداران باید دست به دست هم دهند تا ذوب‌آهن از این وضعیت رها شود و به شرایط مطلوبی برسد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: از هواداران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که در هوای سرد زمستان در بازی گذشته به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند امیدوارم در بازی با الزوراء هم با حضور در ورزشگاه و پر کردن سکوها از تیم خودشان حمایت کنند.

کد خبر 369211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.