۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
"عمارت دل" در دل عمارت هنرمند

درعمارت هنرمند در حالی که خاک نم دارد و بوی آخر سال به مشام می‌رسد دیدن بوم‌های خطاطی شگفت زده‌ات می‌کند آثاری که در آن‌ها خط‌های خوشنویسی با رنگ‌های نقاشی بهم گره خورده‌اند و درعین بی نظمی بانظم کنار یک دیگر دل را به هنر پیوند می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ صبح امروز _ شنبه ۱۱ اسفند_ نمایشگاه گروهی نقاشی خط عمارت دل با حضور محمد عیدی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افتتاح شد.

در این نمایشگاه هنرمندان کنار هم آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند، عباس عمومی یکی از این هنرمندان است که اکنون ۷۰ سال دارد و یک افسر بازنشسته است او در جوانی خطاطی و نقاشی را آموخته و امروز دوباره به سمت هنر آمده است عمومی به خبرنگار ایمنا می‌گوید: ۱۲ اثر آکریلیک خط نقاشی از من در این گالری به نمایش درآمده است.

ندا تجدد در خصوص نمایشگاه "عمارت دل" به خبرنگار ایمنا می‌گوید: این نمایشگاه حاصل هنرجویان آموزشگاه تجدد است که تخصصی خوشنویسی و خط نقاشی و هنرهایی که به خوشنویسی مرتبط می‌شود را آموزش می‌دهد.

وی معتقداست که خط نقاشی تلفیقی از خوشنویسی و نقاشی است که برای آموزش آن هیچ پیش نیازی وجود ندارد و هنر خوشنویسی را به سوی تبدیل شدن به یک هنر مدرن هدایت می‌کند.

مدرس انجمن خوشنویسان و مدیرمسئول آموزشگاه تجدد با بیان اینکه  دوره‌های تخصصی خط نقاشی از سال ۹۵ در اصفهان شروع شده است، ادامه می‌دهد: رنگ و لعاب خوشنویسی را خط نقاشی بیشتر کرده است و در ابعاد بزرگتری نسبت به خوشنویسی قابلیت اجرا دارد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه عمارت دل تا ۲۲ اسفند از ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ در عمارت هنرمند واقع در خیابان ابن سینا، کوچه چهارم میزبان هنردوستان است.

کد خبر 369203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.