توزیع میوه نوروزی از ۲۵ اسفندماه در بازارهای روز اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: میوه‌های نوروزی با قیمت مناسب از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در بازارهای روز شهرداری اصفهان توزیع می‌شود.

محمد مجیری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به منظور تامین میوه نوروزی شهروندان، هر ساله نسبت به توزیع پرتقال و سیب در بازارهای روز شهرداری اقدام کرده است.

وی افزود: این محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مصوب دولت در ایام پایانی سال از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال‌جاری لغایت ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ به صورت تمام وقت با عنوان میوه دولتی در اختیار شهروندان اصفهانی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان از جمله میوه در این بازارها با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در هر ساعت از روز به بازارهای روز سطح شهر مراجعه و اقلام موجود در سبد غذایی خود را با بهترین شرایط تامین کنند.

مجیری ادامه داد: در خصوص نیاز مردم و تامین میوه پایان سال، همچنین اماکنی در سطح شهر برای توزیع میوه در نظر گرفته شده تا با همکاری سازمان جهادکشاورزی، سازمان صنعت و معدن و تجارت این اقدام صورت گیرد.

کد خبر 369196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.