صدور مجوز عملیات عمرانی جدید از ۱۵ اسفند ممنوع  است

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: صدور مجوز جدید برای عملیات عمرانی در سطح شهر اصفهان از ۱۵ اسفند ممنوع اعلام شده است.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص معاینه فنی خودرو در روزهای پایانی سال اظهار کرد: ۹ مرکز معاینه فنی در سطح شهر در دو شیفت برای ارائه هر چه بیشتر خدمات فعال است.

وی افزود: با توجه به ازدحام مراجعان برای تعویض پلاک در روزهای پایانی سال باید مالکان خودرو از هم اکنون جهت انجام خدمات تعویض پلاک برنامه‌ریزی و به مراکز مراجعه کنند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از ۱۵  تا ۳۰ اسفند کارگاه‌های عمرانی و پروژه‌های فعال سطح شهر به صورت تدریجی از چهره شهر حذف می‌شود. همچنین از ۱۵ اسفند مجوز جدید برای عملیات عمرانی نیز صادر نخواهد شد مگر در مواردی که ضرورت داشته باشد.

وی با بیان اینکه پلیس راهور استان اصفهان پیش بینی، راهکارها و تمهیدات ترافیکی ویژه ایام پایانی سال و شروع سال جدید را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: پوشش کامل ترافیکی نقاط پر تردد با استقرار عامل پیاده و همچنین پوشش مناسب ترافیکی معابر درون شهری به ویژه بزرگره‌های شهری در دستور کار است.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه ظرفیت حمل و نقل دورن شهری (تاکسی، ون و اتوبوس) در هسته مرکزی به منظور راحتی حال شهروندان افزایش پیدا کرده است، افزود: فعالیت اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی در روزهای پایان سال و ایام نوروز تا ساعت ۲۳:۳۰ اعلام شده است.

وی افزود: رفع نقاط حادثه خیز، رفع نواقص خیابان‌ها، سامان‌دهی علائم راهنمایی و رانندگی، رنگ آمیزی جداول، خط کشی خیابان‌ها و ایمن سازی گذرگاه های عابران پیاده نیز در حال حاضر در دستور کار است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه افزایش گشت‌های کنترل ترافیک به منظور برخورد هر چه شدیدتر با متخلفان نیز در دستور کار است، ادامه داد: با افرادی که تخلفات حادثه ساز به ویژه سبقت و سرعت غیر مجاز، استفاده نکردن از کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، استفاده نکردن از کلاه ایمنی برای راکبان موتور در حین رانندگی و پارک ماشین در طول معابر منتهی به هسته مرکزی شهر را دارند برخورد جدی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اجرای طرح ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای با به کارگیری سه دستگاه مکانیزه ثبت تخلفات اجرا می‌شود.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه پارکینگ‌های شهر اصفهان با ظرفیت بیش از ۲۲ هزار خودرو و افزایش ارائه خدمات دهی تا ساعت ۲۴  آماده به کار است، افزود: البته لازم ذکر است که پارگینگ‌های هسته مرکزی شهر ۲۴ ساعته فعال هستند و ظرفیت هر پارگینگ قبل از ورودی‌های منتهی اعلام می‌شوند.

کد خبر 369195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.