۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
جو اصفهان آرام شد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور سامانه بارشی از آسمان استان است که بر این اساس آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دور روز آینده اظهار کرد: سیستم بارشی شب گذشته از آسمان استان عبور  کرده و بر این اساس برای اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در مناطق جنوب استان نیز وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان ادامه داد: بیشترین میزان بارش‌ها از فریدونشهر با ۱۸ سانتی متر بارش برف گزارش شده است.

سیدان با بیان اینکه دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده  تغییر محسوسی نخواهد داشت اضافه کرد:  بر این اساس دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین و سردترین ساعات به ترتیب به دمای ۱۹ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی، بویین‌میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 369184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.