برگزاری مراسم روز درختکاری به یاد شهدای مدافع حریم امنیت

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: مراسم روز درختکاری با عنوان " به یادت سروی می‌نشانم" روز سه‎شنبه چهاردهم اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در بوستان شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: امسال در منطقه ۱۱ به یاد مدافعان حریم امنیت در حادثه تروریستی زاهدان، تعداد ۲۷  درخت سرو کاشته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روز درختکاری با عنوان " به یادت سروی می‌نشانم" روز سه‎شنبه چهاردهم اسفندماه  در بوستان شهدای مدافع حرم ادامه داد: در این برنامه آیتم‌های مختلفی همچون سخنرانی، نمایش، نمایشگاه گل و کارگاه‌های کودک از قبیل رنگ‌آمیزی گلدان و کاردستی برنامه‌ریزی شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در ادامه از برگزاری نخستین جلسه مشترک شهرداری منطقه ۱۱ با دستگاه های ستادی و اجرایی در سالن اجتماعات شهرداری با موضوع برنامه‌ریزی برای نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: منطقه ۱۱ به عنوان یک مقصد گردشگری برای مسافران مطرح است و در همین راستا اقدامات لازم برای آماده سازی شهر جهت ورود مسافران نوروزی از ماه گذشته آغاز شده است.

وی تصریح کرد: بهبود نما و منظر شهری، مدیریت پسماند، رنگ‌آمیزی جداول، نورپردازی، ایجاد ایستگاه‌های راهنمای مسافر، تامین امنیت محل اسکان مسافران، ساماندهی و رنگ‌آمیزی تابلوهای راهنمای شهری و ... گوشه‌ای از تسهیلات شهرداری منطقه ۱۱ برای نوروز ۹۸ است.

کد خبر 369182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.