امدادرسانی به بیش از ۳۰ خودرو در راه مانده

سمیرم- رییس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: به بیش از ۳۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم امدادرسانی شد.

سید نورمحمد موسوی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به بارش برف و کولاک در سطح شهرستان و کاهش دما به ویژه در محورهای مواصلاتی کوهستانی تصریح کرد: شب گذشته (جمعه) تمامی تیم های عملیاتی مستقر در پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر سمیرم به منظور خدمت رسانی به در راه ماندگان به حالت آماده باش کامل عملیاتی در آمدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ها به بیش از ۳۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان امدادرسانی شد، افزود: بالغ بر ۷۵ بسته غذایی شامل بیسکویت، آب معدنی و خرما در بین مسافران و در راه ماندگان تقسیم شده است.

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم علت اصلی این موضوع را کاهش شدید دما، کولاک و یخ‌زدگی جاده‌ها عنوان کرد و گفت: مجهز نبودن خودروهای در راه مانده و استفاده نکردن از زنجیر چرخ باعث شد تا این خودروها ساعاتی را در این محور گرفتار و با کمک نیروهای امدادی به مسیر خود ادامه بدهند.

به گزارش ایمنا، شب گذشته به علت بارش برف و کولاک تردد در جاده‌های شهرستان سمیرم برای ساعاتی با اختلال مواجه شد که با فعالیت به موقع راهداران و نیروهای امداد و نجات شهرستان خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در این شهرستان به منفی ۹ درجه سانتی گراد رسید.

کد خبر 369172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.