۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
"شهید همت" قهرمان فوتسال جام فجر

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: تیم "شهید همت" قهرمان رده بزرگسالان مسابقات فوتسال جام دهه فجر شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری پیش از ظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، یادآور شد: مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان، باحضور ۲۶ تیم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی ادامه داد: در رده سنی جوانان شش تیم به صورت دوره‌ای با یکدیگر روبرو شدند و در پایان تیم "گردان امام حسین(ع) " سمیرم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و تیم‌های "سپیددشت مهیار" و "آتیه سازان آبی پوش" به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم این رده را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: "حمیدرضا امیری" از تیم گردان امام حسین(ع) سمیرم، به عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات، "عماد حق‌پناه" از تیم "شاهین" به عنوان بازیکن اخلاق و "امیرحسین نیک‌پی" از تیم آتیه سازان آبی پوش، به عنوان پدیده مسابقات انتخاب و معرفی شدند.

انصاری درخصوص نتایج بدست آمده در در رده سنی بزرگسالان این مسابقات، تصریح کرد: مسابقات این رده باحضور ۲۰ تیم برگزار شد و تیم ها در چهار گروه پنج تیمی قرارگرفتند که پس از انجام مسابقات دوتیم شهید همت و "سپیددشت مهیار" به فینال راه پیدا کردند و دو تیم "دشت آسمان" حسین آباد و "گیوان" نصرآباد بازی رده بندی را برگزار کردند.

وی ادامه داد: تیم گیوان نصرآباد باشکست حریف خود موفق به کسب عنوان سومی مسابقات شد و تیم شهید همت در ضربات پنالتی پیروز میدان و فاتح عنوان قهرمانی رده بزرگسالان شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا اظهار کرد: دراین رده "سجاد حاجی دولو" از تیم شهید همت به عنوان بهترین دروازه‌بان، "صفر محقق‌پور" از تیم سپید دشت مهیار به عنوان فنی‌ترین بازیکن و "آرش محمدی" از تیم شهیدهمت، به عنوان بازیکن اخلاق مسابقات انتخاب و معرفی شدند.

انصاری همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال "جام شهدای مدافع حریم  امنیت" شهرضا خبر داد و افزود: رقابت پایانی این مسابقات، شانزدهم اسفندماه، با برگزاری بازی‌های فینال مسابقات جام فجر روستای امامزاده علی‌اکبر و فینال و رده‌بندی جام شهدای مدافع وطن ویژه پیشکسوتان به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به کسب ۱۱ عنوان ارزشمند توسط کاراته‌کاهای این شهرستان در رقابت‌های قهرمانی استان، خاطرنشان کرد: در رده خردسالان این رقابت‌ها، "بنیامین عباسی‌نژاد" از تیم ۱۶ نفره کاراته سبک کیوکوشین اویاما شهرضا مقام نخست وزن ۲۵ کیلوگرم، در رده نونهالان، "امیرمحمد پورمند" مقام نخست وزن ۶۵ کیلوگرم، در وزن ۴۰ کیلوگرم ایلیا قائدی، مقام نخست و علیرضا موسوی مقام سوم، در وزن ۳۰ کیلوگرم "سیدمحمدحسن میرغفوری" مقام نخست، "دانیال عباسی‌نژاد" مقام دوم و "امیرحسین حاجی‌زاده" مقام سوم و "محمدپارسا طهماسبی" مقام نخست وزن ۲۵ کیلوگرم را به خود اختصاص دادند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا اضافه کرد: در گروه بزرگسالان نیز مقام نخست وزن ۹۰ کیلوگرم به یاسر زائری تعلق گرفت، نایب قهرمانی وزن ۷۰ کیلوگرم را محسن سبحانی دریافت کرد و محمود خسروی نیز در رده ۸۰ کیوگرم به مدال برنز رسید.

کد خبر 369171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.