افزایش سمت‌های مدیریتی از مطالبات زنان است

شهرضا - عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات اساسی زنان، افزایش سهم آنان در سمت‌های مدیریتی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی صبح امروز (شنبه) در مراسم جشن "بانوی مهربانی"، تصریح کرد: انقلاب اسلامی فرصت مناسبی فراهم کرد تا بانوان جامعه در فضایی امن و اسلامی، استعدادها و توانمندی‌های خود را بروز دهند.

وی با بیان اینکه حضور چشمگیر زنان در عرصه‌های علمی و تحقیقاتی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: بانوان فرهیخته ایران، سهم بسزایی در تولید علم و رشد و بالندگی مراکز تحقیقاتی و پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی داشته‌اند.

عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از انقلاب و با برجسته شدن ارزش‌های دینی و اسلامی، زنان کشور زندگی و رفتار بانوان فداکار اسلام به ویژه حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را سرلوحه خود قرار دادند و به مناسبت‌های مختلف، ارزش‌های وجودی آنان را تشریح و تبیین کردند.

محمودی با تأکید بر ضرورت افزایش زیرساخت‌های ویژه بانوان در بخش‌های مختلف، یادآور شد: با رایزنی با مسئولان مختلف به دنبال افزایش امکانات ورزشی و تفریحی هستیم.

وی اضافه کرد: تاریخ ایران همواره حکایت از حضور بانوانی شایسته و فرهیخته در عرصه‌های مختلف دارد که با تلاش فراوان در راه آبادانی کشور کوشیده‌اند و نمونه‌های بسیار عالی آن را در دوران دفاع مقدس و از سوی مادران و همسران شهدا شاهد بودیم.

عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان خاطرنشان کرد: ایشان در این سفر، قول دادند در صورت همکاری مسئولان شهرستان، امکانات ورزشی ویژه بانوان افزایش یابد.

محمودی با بیان اینکه دیدگاه عمومی درباره بانوان و توانمندی آنان تغییر کرده است، اظهار کرد: یکی از مطالبات اساسی زنان، افزایش سهم آنان در سمت‌های مدیریتی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی با تأکید بر تلاش مسئولان برای ارائه خدمات بهتر به زنان، اضافه کرد: فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش سطح خدمات جامعه زنان و بهبود جایگاه آنان در جامعه است.  

کد خبر 369157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.