انفصال از خدمت و شلاق برای شورای شهر و شهردار مرودشت/افزایش ساعات کار کارمندان سمنان

در بسته خبری امروز از رکورد در جاده هشتگرد - طالقان تا جعل گزارش رادیولوژی در بیمارستان شهید رجایی البرز و کشف دو تن مرغ فاقد مجوز در مهدی‌شهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای مرکزی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود، در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

رشد ۴۲ درصدی میزان مطالبات معوق بانکی یزد

یزد: محمد رضایی، رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد، میزان مطالبات استان را ۱۳ هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: استان یزد در مطالبات رشد ۴۲ درصدی داشته که رشد خوبی نیست؛ چراکه اگر بتوانیم این مقدار پول را اکنون به بدنه اقتصادی استان تزریق کنیم، می‌توانیم یک مجموعه‌ اقتصادی قوی را در استان پی‌ریزی کنیم.

بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، مشکل اصلی استان یزد

یزد: محمدعلی طالبی، استاندار یزد جذب مشارکت عمومی را مهم‌ترین عنصر در الگوی حکمرانی خوب عنوان کرد و گفت: مشکل اصلی استان یزد بیکاری فارغ‌التحصیلان است.

ایران در ۲۰ سال آینده با یک سونامی سالمندی مواجه خواهد شد

یزد: وحید قبادی دانا، رییس سازمان بهزیستی کشور در  آیین افتتاح خانه سالمندان قیومی ابرکوه، گفت: ایران در ۲۰ سال آینده با یک موج سونامی سالمندی مواجه است که مسئولان باید از همین امروز برای آن برنامه‌ریزی کرد.

******************************************************************************

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کاشان

اصفهان: علی پورکاوه، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار و کشف ۳۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق خبر داد.

مادر و دختری که پس از ۳۸ سال در روز مادر به هم رسیدند

اصفهان: مادر و دختر دهاقانی پس از ۳۸ سال جدایی در شب میلاد حضرت زهرا(س) یکدیگر را در آغوش گرفتند.

جشنواره کشوری نان سال آینده در طالخونچه برگزار می‌شود

اصفهان: سید محمد اطیابی شهردار شهر طالخونچه با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم در جشنواره نان خوش‌طعم گفت: شهرداری طالخونچه درصدد است که در سال آینده این جشنواره را به‌صورت کشوری برگزار کند و اکنون به دنبال پیگیری‌های لازم هستیم.

*******************************************************************************

دروس آیت الله جوادی آملی تعطیل شد

قم: دروس آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید به دلیل عمل جراحی این استاد حوزه تعطیل شد.

مردم گول تبلیغات سلبریتی‌ها درباره عمل‌های زیبایی را نخورند

قم : سید محمد حسن طاهایی، متخصص پوست، مو و زیبایی با اشاره به اینکه پزشکان عمومی حق فعالیت در زمینه پوست، مو و زیبایی را ندارند، گفت: برخی از سلبریتی‌ها اقدام به تبلیغ برای این پزشکان می‌کنند که برخلاف مقررات وزارت بهداشت است.

کشف محموله میلیاردی تجهیزات پزشکی قاچاق در قم

قم : احمد کرمی، رییس پلیس آگاهی استان قم از کشف یک محموله تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال خبر داد.

******************************************************************************

آب، برق و گاز نیاز اصلی شهرک صنعتی قرچک

تهران: صابر پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در جلسه ستاد تسهیل موانع تولید شهرستان قرچک گفت: برق شهرک‌های صنعتی استان تهران در وضعیت حاد قرار دارد.

کشف یک کارگاه مواد محترقه در پاکدشت

تهران: سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: طی بازرسی از یک کارگاه در خاتون آباد پاکدشت ۲میلیون و ۵۰۰ هزار پوکه مواد محترقه کشف شد.

کمبود ۳۰ مدرسه ۱۲ کلاسه در اسلامشهر

تهران: حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: برای رسیدن به استاندارهای فضاهای آموزشی در اسلامشهر به احداث حداقل ۳۰ مدرسه ۱۲ کلاسه جدید نیاز داریم.

******************************************************************************

واردات گوشت از فرودگاه پیام از سر گرفته شد

البرز: نادر ثناگو مطلق، سرپرست فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: واردات گوشت گرم از فرودگاه پیام، با ورود هواپیمای بویینگ ۷۴۷ ایران‌ایر حامل ۴۰ تن گوشت گرم مجددا از سر گرفته شد.

جاده هشتگرد - طالقان رکورد تاخیر پروژه ها را در کشور شکست

البرز: مسیر ۳۱ کیلومتری هشتگرد - طالقان در استان البرز که در سال ۶۸ ، کلنگ آن به زمین زده شد، تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

جعل گزارش رادیولوژی در بیمارستان شهید رجایی البرز

البرز: سیامک جبارنیا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز  در رابطه با تمدید قرارداد با پیمانکار متخلف گفت: این تخلفات اواخر قرارداد پیمانکار اتفاق می‌افتد و بلافاصله قرارداد پیمانکار فسخ می‌شود اما واگذاری به پیمانکار جدید نیازمند برگزاری مناقصه است و مناقصه هم نیاز به بازه زمانی چند ماهه برای انتشار آگهی و صدور فراخوان و بررسی پیشنهادات دارد.

*********************************************************************************

آمادگی جهاد دانشگاهی برای حل معضل صف‌های گوشت

قزوین: فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاددانشگاهی قزوین با اشاره به مشکل این روزهای مردم در صف‌های گوشت، گفت: جهاد دانشگاهی قزوین آمادگی دارد تا با طراحی یک سامانه الکترونیکی مشکل صف گوشت را رفع کند.

کاهش ۳۲ درصدی سرقت‌های مهم در استان

قزوین:سرهنگ مهدی حاجیان، جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از انهدام باندهای سازمان یافته در استان خبر داد و گفت: درپی انهدام این باندها، ۳۲ درصد از سرقت‌های مهم در استان قزوین کاهش یافته است.

مردم از جریان دادرسی احساس رضایت ندارند

قزوین:حجت‌الاسلام قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: مردم از جریان دادرسی در دستگاه قضایی ناراضی هستند زیرا در این عرصه رعایت عدالت را احساس نمی‌کنند.

******************************************************************************

گردشگری کویری؛ از گرمسار تا دامغان

سمنان: علی‌نقی حیدریان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: ۲.۵ میلیون هکتار از استان سمنان در محدوده کویری قرار داشته و ۱۳ منطقه خاص گردشگری در استان سمنان وجود دارد که می‌تواند موجب جذب گردشگر به استان سمنان باشد.

کارمندان سمنانی خود را برای هفته‌ای ۴۴ ساعت کار تنظیم کنند

سمنان: استانداری سمنان اعلام کرد: تمام ادارات ملزم به اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری هستند و کارمندان سمنانی خود را برای هفته‌ای ۴۴ ساعت کار تنظیم کنند.

کشف ۲ تن مرغ فاقد مجوز در مهدی‌شهر

سمنان: سرهنگ ابوطالب حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر از کشف دو تن مرغ فاقد مجوز در این شهرستان با تلاش مأموران پلیس خبر داد.

******************************************************************************

طلبکاری ۲ میلیارد تومانی آموزش‌وپرورش عشایر فارس

فارس: علی عسکر نجفی، دبیر شورای آموزش‌وپرورش فارس خواستار تخصیص مابقی اعتبارات سفر سال ۹۴ رییس‌جمهور به آموزش‌وپرورش عشایر شد و گفت: دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دیگر از این مصوبه هنوز به آموزش‌وپرورش عشایر فارس اختصاص نیافته که انتظار می‌رود در روند تخصیص آن مساعدت شده تا هرچه زودتر محقق شود.

ساخت همزمان ۱۵ بیمارستان در فارس

فارس: مهرداد شریفی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۱۵ بیمارستان به صورت همزمان در استان فارس احداث می‌شود.

انفصال از خدمت و شلاق برای شورای شهر و شهردار مرودشت

فارس: روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد: احکام قطعی محکومان پرونده شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان مرودشت پس از بررسی در شعبه ۱۷ دادگاه تجدید نظر استان فارس صادر و متهمان اصلی این پرونده به حبس‌های طویل المدت، مجازات شلاق، انفصال از خدمت و جزای نقدی محوم شدند.

کد خبر 369111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.