خشایار الوند برای این مردم زنده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک تاثیر خشایار الوند تا سالیان سال در دیالوگ‌هایی که شخصیت‌های فیلمنامه‌هایش بر زبان آورده و در میان مردم رواج یافته مشهود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری درپی درگذشت خشایار الوند، فیلمنامه‌نویس فقید کشور در کانال تلگرام خود نوشت: نویسنده‌ای خلاق و جسور دیگر در میان ما نیست؛ خشایار الوند با نگارش فیلمنامه آثاری چون پایتخت، نقطه چین، مرد هزار چهره، گنج مظفر، مزاحم، شب‌های برره و قهوه تلخ در میان مردم زنده است و برای هجرت چنین انسان‌هایی، نمی‌توان از واژه مرگ استفاده کرد.

وی افزود: گرچه جسم این نویسنده جسور و خلاق دیگر در میان ما نیست، اما بدون شک تاثیر او تا سالیان سال در دیالوگ‌هایی که شخصیت‌های فیلمنامه‌هایش بر زبان آورده و در میان مردم رواج یافته مشهود خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: آرزو می‌کنم به‌خاطر خنده‌هایی که بر لب ایرانیان آورده است، روحش در آرامش ابدی و مورد رحمت الهی قرار بگیرد.

گفتنی است پیکر خشایار الوند فیلمنامه‌نویس کشور که صبح روز گذشته (پنجشنبه) بر اثر سکته قلبی درگذشت، صبح شنبه از مقابل خانه سینما واقع در خیابان وصال به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع خواهد شد.

کد خبر 369110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.