جهت بودجه‌ریزی به سمت حمایت مستضعفان سوق یابد

چادگان- امام جمعه چادگان گفت: باید جهت بودجه ریزی به سمت افراد مستضعف جامعه سوق یابد، زیرا یاری کردن مستضعفان از سفارشات امام (ره)است و نباید در حق این قشر کوتاهی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان اظهار کرد: باید همواره در نظر داشته باشیم که خداوند شاهد تمام اعمال ما انسان‌ها است و تقوای الهی باید در تمام زمینه‌ها رعایت شود.

وی با اشاره به تصویب بودجه دولت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید جهت بودجه ریزی به سمت افراد مستضعف جامعه سوق یابد، زیرا یاری کردن مستضعفان از سفارشات امام (ره)است و نباید در حق این قشر کوتاهی شود.

امام جمعه چادگان با اشاره به مقابله با فرارهای مالیاتی در کشور گفت:  اگر کسی که بیشترین ثروت را از منابع کشور به دست آورده است باید نظارت و مراقبت شود.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس نظارت بیشتری بر وضع اقتصاد و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها داشته باشند، مشکل بزرگ ملت اقتصاد است و باید چاره‌ای بیاندیشند.

سلیمانی گفت: پیاده سازی برجام  دو و سه نباید اجرا شود زیرا برجام یک هم با شکست مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار چادگان باید در اسرع وقت معرفی شود  و یک فرماندار با روحیه  انقلابی تعیین شود زیرا ۲۰ روز از نبود فرماندار در شهرستان می‌گذرد.

کد خبر 369108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.