فروپاشی بنیان خانواده‌ها اهداف پلید و شوم صهیونیست است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: اجلاسی که کشور ایران و سوریه در آن شرکت نکنند قطعاً محکوم به شکست است و شاهد بودیم که به اهداف خود نرسید و شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلپایگان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان سراسر کشور اظهار کرد: وظیفه مداحان تشویق مردم به سمت اهداف انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شعرهای مداحان نباید سخیف باشد، باید اشعاری هدفمند خوانده شود تا جوانان با اشتیاق و شور بیشتری حضور داشته باشند و از اهداف اصلی انقلاب، شکل گیری جامعه سالم و امن است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و نام‌گذاری روز زن گفت: یکی از اهداف پلید و شوم صهیونیست فروپاشی بنیان خانواده‌ها است که با برنامه‌ریزی مدون سست شدن بنیان خانواده‎ها را در دستور کار دارند.

وی افزود: خانواده اساس اصلی هر جامعه است، گفت: تحولاتی که در جامعه رخ می‌دهد در فرد و خانواده تأثیر گذار است و  باید والدین مومن باشند تا یک خانواده عفیف را شکل می‌دهند.

کرامتی با بیان این‌که تفکر حاکم بر صهیونیست،فروپاشی بنیان خانواده است، تأکید کرد: درگذشته تورم به این حد نبود، اما  مراسم‌ ازدواج با تشریفات آنچنانی برگزار می‌شد، ازدواج دیرهنگام و سخت و فرزندآوری کم یکی از توطئه‌های دشمن است، همچنین باید توجه داشت که ترویج پدیده زشت ازدواج سفید جزو کثیف‌ترین ازدواج‌ها طراحی شده از سوی صهیونیست است.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب و برگزاری اجلاسی که برای به انزوا کشیدن ایران تشکیل شده بود، بشار اسد،  رییس جمهور سوریه به ایران سفر و با رهبر معظم انقلاب دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: اجلاسی که کشور ایران و سوریه در آن شرکت نکنند، قطعًا محکوم به شکست است و شاهد بودیم که به اهداف خود نرسید و شکست خوردند، تحلیل گران غرب و عرب سفر رییس جمهور سوریه به ایران را مهم ارزیابی کردند.

 کرامتی با اشاره به استعفای وزیر امورخارجه کشور گفت: این استعفای وزیر امور خارجه با هر هدف و انگیزه‌ای که بود در بدترین شرایط ممکن صورت گرفت،  زیرا در شرایطی که جمهوری اسلامی پیروزی چهل سالگی خود را جشن می‌گیرد این اتفاق در عرصه بین الملل بازتاب خوبی نداشت.

کد خبر 369100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.