قیمت کالاهای اساسی در نطنز گران‌تر از دیگر شهرهای کشور است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: اجناس و کالاهای اساسی در شهر نطنز از همه شهرهای ایران گران‌تر بوده و این گرانی اقتصاد شهر را از رونق انداخته است .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز با اشاره به اینکه ۱۴ اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری است، اظهار کرد: با توجه به  شرایط اقتصادی کشور همه باید به نیازمندان کمک کنیم چرا که کمک به نیازمندان کمک به خودمان است و در این زمینه هم دولت باید به محرومین کمک کند و هم همه اقشار مردم باید در این راه نورانی قدم بردارند.

وی با اشاره به دیدار بشار اسد با رهبر معظم انقلاب افزود: هفت سال قبل در پی لشکرکشی اردوگاه استکبار به سوریه و ورود داعشی‌ها به این معرکه، رهبر معظم انقلاب فرمودند که بشار ماندنی است، همانطور که سوریه می‌ماند و امروز این وعده ایشان محقق شد و این دیدار نشانه پیروزی سوریه در منطقه است.

امام جمعه نطنز اضافه کرد: سفر بشار اسد به ایران نشان از تثبیت سیاسی و نظامی دولت سوریه و با هدف تشکر از ملت، دولت و رهبر ایران انجام شد.

وی تأکید کرد:‌ دولتمردان باید برای گرانی‌های سرسام‌آور کالاهای اساسی فکر عاجلی کنند، دستگاه‌های مرتبط باید عوامل اختلال را شناسایی و با آن‌ها برخورد کنند،چرا که این افراد دانسته یا ندانسته در مسیر آمریکا و دشمنان حرکت می‌کنند.

امینی خطاب به نماز گزاران گفت: ترامپ رییس جمهور آمریکا اذعان کرده است که ما هفت تریلیون دلار در خاورمیانه خرج کردیم ولیکن هیچ چیز نصیب ما نشد .

وی تصریح کرد: قدرت نفوذ دفاعی و نظامی ایران به جایی رسیده است که براساس اسناد دشمن، نیروهای مسلح ایران به مرکز کنترل فرماندهی ارتش آمریکا نفوذ کرده‌اند که این امر بیانگر اقتدار نظام و انقلاب است.

امام جمعه نطنز افزود: اجناس و کالاهای اساسی در شهر نطنز از همه شهرهای ایران گران‌تر بوده و این گرانی اقتصاد شهر را از رونق انداخته است .

وی با تاکید بر اینکه مسئولان شهرستان باید نظارت بیشتری بر نحوه فروش و توزیع کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم داشته باشند، تصریح کرد: مردم در ایام عید با مشکلات عدیده اقتصادی روبه‌رو هستند و این در حالی است که متاسفانه نظارت به خوبی صورت نمی‌گیرد.

کد خبر 369095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.