تکلیف باند دوم جاده بادرود- کاشان مشخص شود

نطنز- امام جمعه بادرود با بیان اینکه مسئولان باید جوابگوی خون‌های ریخته شده در جاده بادرود- کاشان باشند، گفت: اگر نمی‌توانید این پروژه را اجرا کنید یا آن را مسدود کنید یا از تردد خودروهای سنگین در این محور جلوگیری کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز حجت الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بادرود اظهار کرد: مهم‌ترین پیام حضور بشار اسد در تهران و دیدار با مقامات عالی کشور، تثبیت سیاسی نظامی دولت سوریه و آغاز سفرهای خارجی، تجلیل از خدمات ایران در کمک به مبارزه با تروریسم و پاسخ قاطع به حامیان غربی و عربی تروریست‌ها و در نهایت این دیدار آغازی بر پایان پروژه انزواسازی دولت سوریه بود که صورت گرفت .

وی در ادامه با انتقاد نسبت به تکمیل نشدن باند دوم جاده بادرود- کاشان بعد از گذشت چندین سال گفت: این تاخیر در تکمیل جاده مرگ باعث بروز تصادفات فراوانی در طول این سال‌ها شده است.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه باید نمایندگان شهرستان‌های کاشان و نطنز، وزارت راه و شهرسازی و مقامات استان برای اجرای پروژه باند دوم جاده بادرود- کاشان توجه داشته باشند، افزود: با توجه به برآورد رفتار مسئولان طی سال‌های اخیر در خصوص این پروژه می‌توان گفت که بیشتر نقش تماشاچی را داشته‌اند و خروجی عملکردی در این زمینه نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه مسئولان باید جوابگوی خون‌های ریخته شده در جاده بادرود- کاشان باشند، افزود: اگر نمی‌توانید این پروژه را اجرا کنید یا آن را مسدود کنید یا از تردد خودروهای سنگین در این محور جلوگیری کنید.

کد خبر 369094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.