اجازه ندهیم حواشی هندبال به فضای مجازی کشیده شود

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: باید مشکلات و حواشی که در حین مسابقات هندبال به وجود می‌آید را با کمک یکدیگر حل کنیم و اجازه ندهیم این مسائل از طریق فضای مجازی گسترش یابد.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با آخرین دیدار تیمش در مرحله فینال مسابقات لیگ برتر هندبال مقابل نیروی زمینی کازرون، اظهار کرد: با وجود اینکه قهرمانی سپاهان در این دوره از رقابت‌ها هفته گذشته مسجل شد اما ما تمام بازی‌ها را برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم چرا که وقتی یک تیم قصد قهرمانی دارد باید با صلابت قهرمان شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم کازرون فهیم و بالیاقت هستند ادامه داد: ما در کازرون از جانب هواداران تماشاگرنمای تیم زاگرس خیلی اذیت شدیم و توهین‌های زیادی به ما شد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص کیفیت مسابقات لیگ امسال تصریح کرد: لیگ امسال با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایی که داشت دارد به پایان رسید؛ امیدواریم سال آینده تیم‌های قوی‌تری برای حضور در مسابقات بسته شود و شرایط مالی برای بازیکنان طوری رقم بخورد که در لیگ ایران بازی کنند.

طاهری افزود: با توجه به شرایط بد اقتصادی، هندبالیست‌های ایرانی لژیونر می‌شوند و بازی در لیگ‌های خارجی را به بازی در لیگ برتر ایران ترجیح می‌دهند. مشخص است که با کوچ هندبالیست‌های ایران به خارج از کشور سطح لیگ کشورمان دچار تغییر می‌شود و در ادامه تیم ملی هندبال ایران افت می‌کند.

وی در خصوص حواشی که امسال از سوی تیم‌های مختلف حاضر در مسابقات لیگ برتر شاهد آن بودیم خاطرنشان کرد: در همه رشته‌های ورزشی درگیری‌های اخلاقی وجود دارد. هندبال چون فضای بسته‌ای دارد با هر اتفاقی تماشاگران راحت می‌توانند وارد زمین شوند. امیدواریم مسئولان با به کارگیری نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی بیشتر در سالن از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند. همچنین بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم نیز باید شرایط را به نحوی مدیریت کنند که شاهد اتفاقات و حواشی در سالن هندبال نباشیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با ابراز گلایه از برخی افراد که هرگونه فیلم و عکسی که از اتفاقات و حواشی مسابقات هندبال به دستشان می‌رسد در فضای مجازی منتشر می‌کنند اظهار کرد: هر فیلمی در شبکه‌های مجازی ارزش منتشر کردن ندارد؛ بعضی مواقع جامعه هندبالی نباید برخی فیلم‌ها و عکس‌ها که از حواشی یک دیدار هندبالی به دستش می‌رسد و مورد تأیید ما هم نیست را منتشر کند و باعث شود مشکلات بزرگ شود.

کد خبر 369090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.